luni, 22 aprilie 2013

Review - Revlon Colorstay Pudra compacta

                                                                            Sursa


Buna, fetelor !

Revin cu un review pentru pudra compacta Colorstay. Am cumparat-o pentru ca, dupa cum bine stiti, sunt foarte incantata de fondul de ten si eram curioasa daca si pudra imi va placea la fel de mult. Dupa vreo 2 saptamani in care am folosit-o zilnic,pot da si verdictul: nu mi se pare o pudra cu nimic mai deosebita decat altele de pe piata.

Ce spun ei:
Formula exclusiva ColorStay Softflex cu pulbere de micro-albit ajută la minimizarea stralucirii nedorite a fetei si creează un finish curat, fără cusur, care dureaza pana la 16 ore.
O poti purta peste machiaj pentru un finish satinat, anticearcane sau pur si simplu dupa ce ai aplicat o crema hidratanta.
Ideal pentru a utiliza cu Machiaj ColorStay.
Fara ulei. Nu astupa porii. Non-iritant.
Gramaj 8.4 g.


Ce spun eu :

In privinta ambalajului, isi merita numele de pudra compacta: in capacel avem o oglinda, micuta ce-i drept, insa buna atunci cand nu exista alternativa, iar sub pudra propriu-zisa, mai gasim un aplicator/buretel. Astfel, este practic de luat in geanta pentru retusuri. Plus ca imi place ca are o cutie neagra si simpla.

Ingrediente : Mica, Bismuth Oxychloride (CI 77163), Zinc Stearate, Silica, Dimethicone, Nylon 12, Polymethyl Methacrylate, Polyethylene, Octyldodecyl Glycol Grapeseedate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isododecane, TrimethylsiIoxysilicate, Lechithin, Hydrogenated Lecithin, Cymidium Grandiflorum Flower Extract, Serica (Silk), Malva Sylvestris Extract (Mallow), Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Lauroyl Lysine, Synthetic Sapphire, Dimethiconol, Dimethicone/Silsesquioxane Copolymer, Triethoxycaprylylsilane, Phenoxyethanol, Sorbic Acid. Poate contine: Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Titanium Dioxide (CI 77891) (www.divahair.ro - pe cutie nu am gasit ingredientele scrise)

Efecte : Si acum sa va explic care-i treaba cu verdictul dat. Singurul minus gasit este lipa matifierii. Da, matifiaza initial, insa in 2 ore fata luceste ca si cum nu am aplicat pudra deloc. Am avut pudre cu mai putin renume care s-au descurcat mai onorabil. Asta este singurul lucru care ma deranjeaza. In rest, imi place.. insa parca nu-si atinge scopul daca nu-mi tine in frau sebuumul cateva ore. Ce imi place la aceasta pudra este puterea ei de acoperire medie, care ma ajuta sa obtin un look flawless. Am vazut lume care a spus ca incarca fata. Intr-adevar, aplicata cu buretelul ei mi se pare ca da un aspect neplacut de masca, insa aplicata cu pensula (flat top, kabuki sau altele) chiar arata natural (bineinteles cu o cantitate foarte mica de pudra folosita).

In concluzie, pudra este in regula, insa unui ten gras ca al meu nu ii face fata. De aceea cred ca voi mai incerca altele pana sa o recumpar.


P.S. 1:  Va astept sa va inscrieti la concursul de aici pentru a testa impreuna noile fonduri de ten Toleriane de la LRP din gama pentru piele sensibila. Aveti timp pana pe 28 aprilie! Va puteti inscrie chiar daca ati fost inscrie si in prima tura, deoarece aceasta este a doua parte a concursului!

P.S. 2:  Nu uitati sa va inscrieti la bookcrossing aici !

1 comentarii:

DaliaCighir spunea...

Si eu folosesc aceasta pudra de ceva timp, mai am foarte putin in ea si mi se termina. Am cumparat-o din acelasi motiv pentru care ai cumparat-o si tu... :-( Nu pot sa spun ca e rea, as minti... dar... Nu m-a dat pe spate, sau nu pot sa zic ca e genul acela de pudra pe care as cumpara-o la nesfarsit.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB