joi, 6 februarie 2014

Review - Fond de ten Rimmel Stay Matte Liquid Mousse


Buna, fetelor!

Am lipsit "cu nerusinare" 2 luni din peisaj, insa am avut o perioada dificila pe plan personal si chiar nu mi-am mai putut face curaj sa mai postez ceva. Insa sper ca de acum incolo sa nu mai fac pauze atat de lungi.

Si pentru prima postare, de dupa pauza, m-am gandit sa fac un review unui fond de ten pe care l-am folosit cu drag inca de cand l-am cumparat, acum 2-3 luni, nici nu mai stiu exact. Este recent aparut din cate stiu si se intituleaza foarte frumos: Stay Matte Liquid Mousse. De cum am auzit de el, am zis ca trebuie neaparat sa il incerc si faptul ca l-am gasit la doar 20 de lei pe www.1001cosmetice.ro nu a facut decat sa ma convinga mai tare. Nuanta mea este 100 Ivory si, desi este deschisa, cred ca mi-ar fi trebuit una dintre primele nuante, ceva cu Porcelain sau Light Ivory, insa pe la noi nu le-am vazut nicaieri.




Ce spun ei:

A feather light, oil free formula with an airy mousse texture that won’t feel heavy or greasy. Delivers all day shine control and blends flawlessly for a natural looking matte finish. Minimizes the appearance of pores. The weight is over – finally, shine has met its matte.

Ce spun eu:
 
Ambalajul este clasic, un tub de plastic de 30 ml. Recunosc ca prima data mai sa ma pacaleasca si sa cred ca are mai putin de 30, pentru ca tubul este foarte subtirel.. insa forma sa este un avantaj, deoarece incape in orice port-fard cu usurinta. Imi place si ca tubul este mat, ii da o nota de eleganta, insa exista si un dezavantaj: se murdareste foarte usor.

Consistenta: Asa cum ii spune si denumirea, acest fond de ten are consistenta unei spume.. desi spune ca e liquid, nu sunt complet de acord, nu vad nimic asa lichid, ci din contra, textura este aerata si fondanta, asemanatoare fondului de ten matifiant de la La Roche Posay. Ma bucur ca nu are un miros puternic, nu ma deranjeaza in general un fond de ten care miroase puternic, insa asociez mereu parfumul cu ingredientele nocive. 

Ingrediente: gasitit aici ingredientele si efetcle elor: http://cosdna.com/eng/cosmetic_cd18130211.html

Efecte: Acum e acum. Face oare ce promite? Eu zic ca DA. De cand l-am cumparat, foarte des am intins mana inspre el cand stiam ca am o zi lunga si am nevoie de o acoperire cat mai buna. Sa luam pe rand:
-aplicare: desi spuma, se aplica foarte rapid, se intinde usor si nu trebuie sa "muncim" prea tare. Eu il aplic de obicei cu pensula Sigma F80, insa si cu degetele arata foarte bine. Eu aplic un singur strat, 2 straturi deja pot da un aspect usor incarcat al tenului, poate tocmai datorita consistentei de spuma a produsului.
-aspect: finish-ul este mat, insa destul de natural. De multe ori, initial nici nu simt nevoia sa aplic pudra. 
-acoperire: aici pot spune ca m-a cucerit: acoperirea este medie spre mare chiar, un singur strat fiind suficient pentru a acoperi toate imperfectiunile, urmele si roseata de pe ten. Foarte rar, aplic un corector pe cate un cosulet.. insa fondul de ten singur isi face treaba foarte bine.
-rezistenta: si aici se descurca bine.. intr-adevar, tenul meu gras isi face de cap si de aceea pudra este necesara, insa pot sta linistita ca nu imi luceste fata in primele 5-6 ore de la aplicare. De asemenea, chiar si daca incepe sa imi luceasca fata, fondul de ten nu se strange inestetic si nici nu dispare de pe fata. In privinta rezistentei la transfer, se mai ia cate putin pe telefon, etc. insa nimic in exces.

Minusuri: nuanta + lipsa SPF (insa acestea se pot "repara")

In concluzie, imi place si cred ca il voi mai recumpara. Voi l-ati incercat?

1 comentarii:

Yulya spunea...

si eu il am si il ador vom fi priteni muuult timp

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB