marți, 30 octombrie 2012

Review - Fond de ten Revlon Colorstay cu Softflex pentru ten mixt/gras






Pentru ca peste tot unde ma uit vad informatii legate de Colorstay, am decis sa il cumpar si eu. L-am luat de pe http://cosmeticerevlon.blogspot.ro , pentru ca este ieftin.. in jur de 48 lei cu plata in avans. Ioana a fost foarte draguta, prompta, coletul l-am primit foarte repede, iar produsul era sigilat. Asa ca sigur o sa mai comand de la Ioana, pentru ca are nu numai Colorstay, ci si Photo Ready si alte cosmetice de la Revlon, mai ieftine. Am citit foarte multe reivew-uri despre acest fond de ten, insa am spus ca merita sa expun si parerea mea despre el, pentru ca am vazut ca se comporta diferit in fucntie de tenul persoanei. Am luat varianta pentru ten mixt/gras, in nuanta 150 Buff, numai buna pentru iarna.

Ce spun ei:

* Pentru un machiaj perfect si foarte usor, care rezista pana la 16 ore, alege Colorstay de la Revlon.
* Special formulat pentru tenul gras, aceasta combinatie " oily-skin" cu proprietati hidratante este pasul catre un ten frumos si ingrijit.

 *Confera o acoperire medie catre mare

Ce spun eu:

Ambalaj : Vine intr-o sticluta de 30 ml, cu capac care se infileteaza.  Mi se pare o sticla destul de groasa, insa nu garantez ca nu se sparge daca il scapam pe jos. Singurul dezavantaj pentru mine este ca nu are pompita. Nu stiu cum de cei de la Revlon nu au putut sa ii puna o pompa, dupa atatia ani. Mi se pare un inconvenient, mai ales cand se mai consuma din fondul de ten si trebuie sa asteptam sa curga. Eu m-am invatat cu el, insa la inceput imi era greu sa dozez produsul cum trebuie.

Consistenta:  Fondul de ten este destul de lichid, nu curge repede, dar aluneca usor. Este bine ca este lichid, deoarece altfel l-am scoate si mai greu din sticluta. Am observat ca pe fata are tendinta sa fie putin mai dens, insa se intinde usor si nu mi se pare ca se usuca atat de repede incat sa nu am timp sa lucrez cu el. De regula il aplic cu degetele, insa am icnercat si cu pensula si am reusit sa il aplic cum trebuie. Are un miros cam neplacut, insa nu persista pe fata, eu cel putin nu il simt si nici prietenul meu nu s-a strambat cand m-a pupat..deci, cred ca nu se simte tare.

Ingrediente: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_9ac6960.html , le gasiti aici.. insa nu garantez ca sunt toate ingredientele enumerate. Pana nu o sa am un aparat de fotografiat bun, nu prea pot sa pun poze. Are si alcool, si parabeni, insa eu nu am avut probleme.

Efecte: Imi place foarte tare acest fond de ten si sigur va mai fi cumparat pe viitor. Chiar nu ma asteptam sa imi placa atat de mult, insa pe tenul meu s-a comportat foarte bine. Are si SPF 6, insa nu m-as baza pe acesta..tot trebuie o crema cu spf deoarece este un factor foarte mic de protectie.

- acoperire: Pentru tenul meu cu probleme, acest fond de ten este perfect. Cu un singur strat reusesc sa obtin o acoperire mai mult decat medie, mare chiar. Spun aproape mare, pentru ca pe cosuri am folosit si un corector. Mi se pare si buildable, asa ca 2 straturi ofera o acoperire foarte mare.

- aspect: Aspectul este usor pudrat si mat, insa am observat ca nu matifiaza in exces, asa cum ma asteptam. Este un lucru bun, deoarece astfel da un finish mai natural. De asemenea, imi place ca nu creaza un efect de masca si nu-mi simt fata incarcata, ci din contra chiar, abia il simt pe fata. Stiu ca multe fete spuneau ca nu e prea light pe ten, insa eu nu am aceasta problema. Eu folosesc un singur strat de fond de ten si chiar abia se cunoaste ca il folosesc. Singura problema pe care am observat-o este ca daca tenul nu este hidratat bine, evidentiaza zonele uscate, insa si alte fonduri de ten au aceeasi problema.

- rezistenta: Spun cu mana pe inima ca rezista si rezista si rezista. Il ador! Pot sta cu el o zi intreaga fara sa ma tem ca se duce de pe fata, dupa 9 ore si acoperirea este la fel de buna ca la inceput.  Daca nu il setez cu pdura, incepe sa apara un luciu mititel cam dupa 3 -4 ore, insa devine inestetic abia dupa vreo 6 ore. Sunt multumita, pentru ca la alte fonduri de ten in 3 ore sunt deja glob de discoteca. In schimb cu acesta trec vreo 6 ore pana sa se vada atat de urat luciul. Daca il fixez cu pudra, luciul apare dupa vreo 7 ore, asa putin. Chiar daca incepe sa imi luceasca fata, acoperirea ramane, fondul de ten nu dispare nicaieri. De asemenea, nu se strange in riduri si linii si nu oxideaza. L-am purtat 13 ore cel mai mut, intr-o zi in care am fost plecata, si l-am retusat dupa vreo 8 ore cu pudra, iar la sfarsitul zilei arata perfect pe fata, de zici ca abia ma machiasem. Este si rezistent la transfer, nu se ia pe bluza (cel putin la mine, nu). Rezistenta sa pe fata il face probabil sa fie mai greu de demachiat. Daca in general imi ajunge un servetel demachiant pentru toata fata, dupa ce folosesc Colorstay imi trebuie 2 servetele pentru a-l lua tot. Insa asta nu este o problema pentru mine, si-asa folosesc si gel de curatare.

In concluzie, ma bucur tare mult ca in sfarsit l-am cumparat. Imi place foarte mult, nu i-am gasit inca niciun defect si sigur e in top 3 fonduri de ten preferate.

2 comentarii:

flying-without-wings spunea...

si cum faci comanda de pe acel blog ?

Anonim spunea...

Buna, dai un mail la adresa de pe blog si ii spui ce doresti sa cumperi si apoi vedeti ce si cum legat de plata si transport!

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB