vineri, 5 octombrie 2012

Review - Elmiplant crema hidratanta anti-imperfectiuni Skin Control



M-am laudat tare intr-un post anterior ca am cumparat crema anti-imperfectiuni de la Elmiplant.  Am folosit-o regulat in fiecare seara, pentru dimineata am alta crema si m-am lamurit cam ce poate face la mine sau nu. Aproximativ, pentru ca daca este vreun efect pe termen lung inca nu mi-am dat seama, dar voi reveni cu un update daca se schimba ceva esential.

Ce spun ei :

Aceasta crema este special formulata cu ingrediente active naturale care elimina cosurile, inchid porii si hidrateaza eficient tenul, prevenind iritatiile. Arborele de Ceai, cunoscut pentru proprietatile sale antibacteriene, mentine tenul curat si fara impuritati. Extractul de Lemongrass stimuleaza si revigoreaza tenul, lasandu-l improspatat si tonifiat. Acidul Salicilic ajuta la destuparea porilor si previne reastuparea lor, imbunatatind procesul natural de regenerare a pielii

Ce spun eu :

Ambalaj  : Crema vine intr-un tubulet de 40 ml, iar pe ambalaj gasim toate informatiile necesare cu privire la produs. Imi place si culoarea, imi da asa o senzatie de prospetime daca pot spune asa.  Tubul este subtirel, incape peste tot. Produsul se dozeaza foarte usor, iar ambalajul este igienic deoarece nu bagam degetele in crema.

Consistenta : Crema este alba si seamana mai mult cu un gel, adica nu este foarte densa. Fiind mai lichida, se intinde foarte usor si intra in piele repede. Este de ajuns o cantitate foarte mica pentru toata fata. Are un miros subtil, fresh, dar care nu persista pe fata, asa ca poate nu este foarte chimic.

Ingrediente : Din pacate am aruncat cutia pe care se gaseau ingredientele, asa ca nu pot sa va spun tot ce contine. Se lauda ca nu au parabeni sau parafine. Principalele ingrediente cu efect pozitiv sunt arborele de ceai, acidul salicilic si extractul de lemongras si se lauda cu multe efecte benefice.  Stiam ca extractul de lemongrass este iritant, dar cred ca este in cantitate foarte mica si la mine cel putin nu s-a intamplat nimic rau. Acidul salicilic este foarte bun pentru acnee, asa ca are un plus.

Efecte : Sunt multumita de aceasta crema. Nu pot spune ca are un efect preventiv, deoarece folosesc si alte produse in acest sens, insa daca am cosulete le usuca si trec mult mai repede, de cand o folosesc.Probabil acidul salicilic isi face treaba. De asemenea, fata se simte mai curata si piele mai tonifiata dupa ce intra in piele crema. Despre inchiderea porilor nu prea am ce spune, deoarece nu am observat nici macar o micsorare vizibila a acestora,  sanu mai vorbim de inchiderea lor. Dar poate mai trebuie sa treaca timp pana sa aiba efect in acest sens. Plus ca daca acneea se vindeca mai rapid si sebuumul n-o ia razna peste noapte (nu ma mai trezesc cu fata becusor, ca pana acum), poate are efect asupra porilor si nu am realizat eu. Hidratarea pielii nu este egala cu cea din partea unei creme care sa nu aiba efecte anti-acneice, dar este stiut ca majoritatea cremelor anti-acneice nu hidrateaza foarte bine. Insa fata nu se strange, nu se simte uscata, deci eu zic ca hidrateaza totusi bine. Imi place ca intra foarte repede in piele si parca apoi tenul meu este mai fin, mai uniform. Pe cutie spune ca este si o baza de machiaj excelenta, dar nu am folosit-o astfel, asa ca nu pot aproba. Insa la cum se simte pielea dupa aplicare, cred ca ar fi buna si pe sub un fond de ten, deoarece uniformizeaza tenul si il hidrateaza putin. Nu am patit sa ma usture tenul, sa imi starneasca sebuumul sau sa imi apare cosulete de la crema. Asa ca nu am observat niciun efect negativ.

In ansamblu, imi place. Mi se pare ca pentru 15 lei chiar isi face treaba bine. Probabil o voi mai recumpara pentru ca este ieftina si are efect asupra fetei mele. Este usor de gasit, fiind cam prin toate farmaciile si pe internet. Asa ca eu v-o recomand si sper sa va placa.

4 comentarii:

Ramona spunea...

am cumparato si eu acum 2 saptamani si o folosesc in fiecare diminetza si seara nu am observat nici o imbunatatire a tenului nu am fosrte multe cosuletze insa sunt tot acolo ,pe prospect scrie ca rezultatele apar dupa 4 saptamani asa ca astept sa vad poate o sa dea ceva rezultate mai tarziu

portraitinblack spunea...

Imi pare rau sa aud ca nu a avut efect inca.. ce sa zic, poate dupa un timp se va cunoaste. Si eu am patit sa vad creme laudate si cand colo sa nu aiba efecte la mine. Sper totusi sa nu fie si cazul tau si pana la urma sa te ajute.

Ramona spunea...

Da , sincer ma asteptam la mai mult din partea ei , sa vedem poate poate dupa 4 saptamani incep sa se vada si rezultate pozitive

Rutina mea de ingrijire a tenului « Beauty call … spunea...

[...] 3. Aplicare Crema hidratanta anti-imperfectiuni Elmiplant Skin Control (review aici) [...]

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB