joi, 12 septembrie 2013

Review - Crema impotriva caderii parului VivaNatura


Buna, fetelor!

Pentru ca atunci cand am postat produsele consumate din ultima perioada, ati fost curioase de efectele cremei de la VivaNatura, am decis sa ii fac un review, mai ales ca am recumparat-o. Am folosit-o o data  saptamana, aproape saptamanal (am mai uitat uneori sau efectiv nu aveam timp sa stau mai mult timp cu ea), iar efectele s-au vazut de la primele utilizari.




 Ce spun ei:

Este o mască de păr a cărei acţiune se bazează pe extracte deosebite din plante, ulei de măsline şi o fracţie  specială obţinută din petrol. Tehnologia VivaNatura comporta anumite aspecte inovatoare, care permit realizarea acestui produs special.
Se consideră a fi o mască de păr deoarece produsul nu trebuie neapărat să intre în piele în întregime. El va fi lăsat să acționeze o perioadă asupra pielii capului și  a firului de păr, după care va fi îndepărtat, iar părul spălat cu produse potrivite tipului dumneavoastră de păr.
În plus, crema îndeplinește și funcțiile unei măști de păr, conținând multe din  remediile naturale cunoscute ca eficiente.
Conţine 97 % substanţe naturale, dacă vom considera petrolul ca fiind substanţă naturală.
Mai multe info gasiti aici: http://www.vivanatura.ro/crema-impotriva-caderii-parului-de-la-vivanatura-are-efect-de-la-prima-utilizare/

Ce spun eu:

Ambalaj: Crema vine intr-un tub de plastic de 250 ml (exista si variantae 75 de ml), cu un mic orificiu pentru dozare, nimic mai simplu de atat.

Consistenta: Asa cum ii spune si denumirea, produsul este cremos, usor de dozat si de aplicat. Mirosul de petrol este foarte puternic, prima data chiar m-au usturat ochii, insa intre timp m-am obisnuit si nu mai am probleme. Ma bucur totusi ca daca aplic o masca fructata reusesc sa acopar mirosul din par.

Ingrediente: aqua, olea europaea oil (ulei de masline), aethilicum alcohol, soft petroleum parafinic distilate, ricinus communis oil (ulei de ricin), triticum aestivum germ oil (ulei de germeni de grau), elaeis guinesis oil (ulei de plamier), juglans regia (nuc), sesamum indicum (susan), coriandrum sativum (coriandru), melaleuca alternifolia (tea tree), cyamopsis tetragonolobus (guar), xantham gum (natural), glycerol monolaurate (de origine vegetala - cocos), glyceryl stearate citrate ( de origina naturala), symphytum officinalis (tataneasca), arctium lappa (brusture), betula pendula (mesteacan), urtica dioica (urzica), inula helenium (iarba mare).

Aplicare:  Pe ambalaj spune ca se aplica atat la radacina, cat si pe firul de par, eu o aplic doar la radacina si apoi pun tot parul intr-un prosop (mi s-a spus ca actioneaza mai bine la caldura). Trebuie lasata sa actioneze intre 10 si 45 de minute, eu o las cam 30 de minute, depinde cat am rabdare, inainte sa fac un dus, apoi o clatesc cu sampon si aplic o masca de par parfumata tocmai pentru ca persista mirosul de petrol si nu imi prea place.

Efecte: Imediat dupa aplicare, simt o usoara senzatie de caldura pe radacina.. o fi vreun semn ca isi face efectul? Avand parul vopsit de cativa ani buni si cu tot stresul si lipsa de calciu si vitamine pe care o am, chiar aveam nevoie de un produs care sa ma ajute putin macar, deoarece imi cadea parul groaznic. Crema am luat-o la recomandarea coafezei mele si nu aveam asteptari foarte mari de la ea. Dupa vreo 2 utilizari insa, am inceput sa observ efectele si am ramas masca! Nu mai cadea atat de mult par la spalat si la periat, ci doar asa, cat sa fie acolo. A fost o imbunatatire vizibila. Nu pot spune ca nu mi-a mai cazut deloc parul, pentru ca nu cred ca exista un produs care sa stopeze definitv caderea parului, in conditiile in care este si normal sa cada cateva fire de par zilnic. Pot spune ca am devenit putin dependenta de el, pentru ca m-a ajutat foarte mult. Pe ambalaj spunea ca poate infleunta usor culoarea parului vopsit, insa la mine nu s-a intamplat nimic de genul. De asemenea, nu mi-a ingrasat parul deloc.

Crema se gaseste in special prin farmaciile naturiste, insa se poate comanda si online. Pretul este destul de mic, in jur de 8 lei pentru 75 ml. Voi ati incercat-o? Ce produse impotriva caderii parului v-au ajutat?


P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la concursurile aniversare:
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-cu-farmec.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-cosmetic.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-luxmore.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-beauty-call-lush.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-julie.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/09/giveaway-aniversar-beauty-call-pastel.html

P.S. 2: Dan Mariana, te rog sa-mi trimiti datele tale pana maine, 13.09, altfel voi alege o alta castigatoare a bookcrossing-ului.

7 comentarii:

Unknown spunea...

si eu acum am aceias problema si sigur voi reveni la aceasta crema care m-a ajutat demult!
am folosit balsam si fiole tratament de la revalid si a fost ok..dar cel mai bine m-am impacat cu samponul si balsamul klorane cu chinina...este si varianta mai ieftine de la herbosophy cu chinina ..pe acela nu l-am testat inca..dar o voi face in curand daca problema persista

Carla spunea...

Wow, trebuie sa o incerc! In momentul de fata chiar am mari probleme cu caderea parului :(

Carina spunea...

chiar as avea nevoie de un astfel de produs.

Alina spunea...

in ultimele saptamani mi-a cazut mai mult par ca de obicei, asa ca ma tenteaza :).

Gavriloi Adina spunea...

O am si eu pe cea cu ginseng, de la aceeasi firma si chiar daca are un miros intepator, mie imi place.Nu mai imi cade asa rau parul, dar o aplic doar o data pe saptamana, deoarece are multe uleiuri in compozitie si imi ingrasa parul.

Beauty call spunea...

Fetelor, sunt curioasa daca numai mie imi place :))

@ Adina, nu stiam de cea cu ginseng, poate ii voi da o sansa

Miss Flamingo spunea...

Really nice blog! If you want I invite you to check the last post of my blog, what I wore for Madrid fashion week!

http://missflamingoatthecity.blogspot.com.es/

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB