sâmbătă, 25 mai 2013

Review - Fond de ten Bourjois Flower Perfection









Acum ceva timp, prin ianuarie-februarie cred, am comandat de pe aoro.ro fondul de ten Bourjois Flower Perfection, in nuanta 52 Vanille. Stiam ca are un pret destul de ridicat, asa ca, vazand ca este doar la 50 de lei pe aoro.ro nu m-am putut abtine, mai ales ca am comandat impreuna cu o prietena si am impartit transportul. Dupa ce a ajuns fondul de ten, mi-am dat seama ca trebuia sa fi luat prima nuanta, 51 Vanille Claire, asa ca o perioada a stat pe tusa. Dupa ce m-am bronzat putin pe la sfarsitul lui aprilie, nuanta mi s-a potrivit asa ca am inceput sa il folosesc intens, mai ales ca are si SPF 15.


Ce spun ei:

Smooth and Beautifed Complexion for up to 16 hrs!*

Discover the secret of a younger-looking beautified complexion! Tested and approved by 84% of women**
A youth extension foundation giving a velvety smooth finish, for up to 16 hrs.
With a built-in smoothing sponge applicator, application is quick and easy and the results are spectacular! Skin is up to 70% smoother***, pores and fine lines are corrected, with no mask effect, leaving the complexion perfectly even.
Skincare action: its SPF 15 formula with wild azalea flower, protects skin cells for long-lasting youth extension 

Ce spun eu:

Ambalajul este de sticla, cu o pompita perfecta pentru dozare deoarece nu curge mult produs deodata. Are si un buretele incorporat in capac, pe care sincer nu l-am folosit niciodata. Mi-ar fi placut sa aiba un capac mic si simplu, pentru ca pare foarte mare sticluta asa.

Consistenta este cremoasa, nu foarte lichida. Se intinde foarte bine si nu se usuca asa repede ca Revlon Colorstay, asa ca am timp de blenduit si lucrat la el pana obtin un aspect cat mai natural. Prima data m-a "izbit" parfumul sau, care la inceput pare a fi un miros puternic de alcool apoi devine mai dulce. Din fericire nu persista pe fata, insa pensulele folosite imprumuta parfumul pana la spalare. Mi-ar fi placut totusi sa nu aiba acest miros puternic de alcool.

Ingrediente: Am gasit aici ( http://cosdna.com/eng/cosmetic_df1a76308.html) o lista cu ingredientele. Nu este cel mai bine, insa nici cel mai prost formulat fond de ten. Daca nu avea Alcohol Denat. eram si mai multumita. Cum ziceam mai sus, parfumul lui imi displace. Tenul meu s-a impacat bine cu el si nu am avut probleme. 

Efecte: Imi place destul de mult acest fond de ten, dar trebuie sa il folosesc cu o pudra matifianta si sa il retusez dupa vreo 4 ore neaparat, deoarece fata incepe sa luceasca.
- acoperirea: este mare !! Citisem ca acopera bine, insa chiar am ramas surprinsa. Cu o singura pompita am acoperit toata fata si toate imperfectiunile (si chiar am ce acoperi: urme post-acneice, roseata, acnee in floare), de nici nu am simtit nevoia sa mai aplic un corector. Daca initial nu vi se pare ca acopera foarte bine, asteptati putin sa se "fixeze" si posibil sa fiti surprinse si voi. Mie chiar mi se pare ca are o acoperire mare.
- rezistenta la transfer: rezista binisor, nu se ia pe telefon in exces, iar daca ma prinde ploaia am siguranta ca nu curge in dare pe fata.
- rezistenta pe parcursul zilei: se lauda ca ar rezista 16 ore, insa nu cred ca rezista perfect atat de mult. De regula eu il setez si cu pudra, dupa vreo 4 ore simt nevoia sa il retusez(fie cu o pudra translucida, fie cu servetele matifiante). Abia dupa vreo 6-7 ore incepe sa se adune in liniile fetei si sa dispara incetisor, insa este posibil pe un ten normal sa reziste mult mai mult.
- aspectul: nu este unul mat, semi-mat mai degraba, de aceea eu folosesc si pudra peste. Aspectul este destul de natural, insa datorita puterii mari de acoperire nu poate fi exact ca o a doua piele (nu am intalnit pana acum un fond de ten care sa acopere tot tot si nici sa nu se cunoasca pe fata deloc). Mie mi se pare ca se asemana cu finish-ul oferit de Colorstay, pe care nu il percep ca o masca. Parca am observat si un efect de minimizare a porilor, dar poate sunt eu prea entuziasmata de acest produs.

In concluzie, sunt multumita de el, desi daca stiu ca sunt plecata foarte mult timp de acasa fara pauze de retusuri aleg Colorstay-ul. Cred ca se potriveste unui ten cu probleme, gras (dar setat cu pudra!), unui ten mixt sau normal. Pentru un ten uscat sau sensibil nu stiu daca este indicat, deoarece contine Alcohol denat. care poate usca sau irita pielea, de aceea va recomand sa incercati intai o mostra. Voi l-ati incercat?

Nu uitati de cele doua concursuri in desfasurare pe blog, in colaborare cu Triodeluze si L'Argana.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Am testat acest fond de ten intr-un magazin .... mi-a placut foarte mult ...

http://btl-allysa.blogspot.ro/ aboneaza-te daca iti place blogul meu :*

ion dumitrescu spunea...

great blog!
www.3fstreet.blogspot.com

Diana spunea...

Un review foarte bun pe care il cautam demult. Cred ca o sa mi-l cumpar si eu tot de pe aoro.ro.

Innocent Demon spunea...

Eu cred ca am folosit vreo 6-8 sticlute din acest fond de ten dar zau ca imi e frica sa-l iau de pe aoro ...daca parfumurile lor sunt fake imi e frica sa nu fie si cosmeticele.. Sunt curioasa sa incerc si eu revlonul , nu am mai incercat un fond de ten nou de doi ani :))

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB