marți, 4 iunie 2013

Review - Fond de ten Vichy Normaderm Teint





 
Prin toamna am profitat de o oferta de la Sensiblu si am achizitionat fondul de ten Normaderm, pentru ca eram tare curioasa cum se va comporta pe tenul meu, mai ales ca Toleriane ma cam dezamagise pentru ca nu matifia. Am ales nuanta 15 Opal, care desi pare putin portocalie parca la inceput, se adapteaza foarte frumos si se potriveste unui ten deschis.
 
 
Ce spun ei:
O formulă exclusivă care combină 2 acţiuni:
- Acţiune anti-aglomerare: pigmenţii fini sunt concepuţi pentru o distribuție uniformă pe piele. Fondul de ten se aplică uşor, fără efect de aglomerare.
- Rezistență crescută: având o proporţie considerabilă de agenţi volatili, ajută la evaporarea elementelor grase ale texturii. Mai lejer, fondul de ten nu este deci destabilizat în contact cu excesul de sebum, asigurând astfel ţinuta şi finisajul mat şi catifelat timp de 8 ore.    
  
Formula sa hipoalergenică, îmbogăţită cu apă termală Vichy, a fost testată pe piele sensibilă. SPF 20.
Non-comedogenic.
Nu usucă tenul.
O textură blândă, care acoperă fără să blocheze porii, oferind o senzaţie de lejeritate şi siguranţă timp de 8h.
Disponibil în 4 nuanțe.

 
 
Ce spun eu:
 
Ambalajul este tip tub din plastic de 30 ml, mie-mi place acest gen deoarece pot doza usor produsul si nu ramane nefolosit nimic. 

Consistenta: Fondul de ten este foarte lichid, asa ca aveti grija la dozat ! Insa, desi este lichid, o cantitate foarte mica ajunge.

Ingrediente: Gasiti aici http://cosdna.com/eng/cosmetic_822a105307.html lista cu ingrediente. Nu este un fond de ten formulat foarte rau, are si SPF 20, insa sunt putin dezamagita ca are Alc. Denat., iar parfumul este foarte puternic. S-ar putea pe un ten sensibil sa aiba efecte negative.

Efecte:
In primul rand, fiind lichid, se aplica foarte usor atata cu degetele, cat si cu buretelul sau pensula. Imi place sa il aplic cu o pensule de stippling, mi se pare ca arata foarte natural astfel aplicat. Ce am observat este ca trebuie intins destul de repede, deoarece se usuca repejor pe fata.
In al doilea rand, desi lichid, acoperirea este medie, iar cu 2 straturi reusim sa acoperim toate imperfectiunile fetei. Este buildable, asa ca tenul nu va arata incarcat cu 2 straturi subtiri de fond de ten. Am observat si ca evidentiaza zonele mai uscate ale tenului, deci trebuie hidratat corespunzator anterior aplicarii fondului de ten. 
Finish-ul este mat, insa nu confera un aspect de masca, ba chiar este un aspect mat natural (daca se poate spune asa). Daca la inceput culoarea pare putin mai inchisa, in cateva minute se adapteaza si arata foarte bine.
In ceea ce priveste rezistenta, se ia pe telefon insa nu foarte mult si asta abia dupa ce incepe sa luceasca fata. Rezistenta la sebum nu este de 8 ore, asa cum spun ei, cel putin nu in cazul meu. Fata incepe sa imi luceasca in 3-4 ore, si odata ce incepe sa-si faca sebumul de cap, fondul de ten are tendinta sa dispara de pe fata. Iarna a fost mai ok, rezista cam 6 ore pe tenul meu gras.  Acesta este singurul lucru care nu m-ar atrage sa il mai cumpar, cel putin nu vara.

Fiind dermatocosmetic, fondul de ten Normaderm se gaseste in farmacii, pretul fiind in jur de 60-70 lei. Voi l-ati incercat?

P.S. Nu uitati de cele doua giveaway-uri in care puteti castiga:

1. Un premiu la alegere de pe www.arganashop.ro; inscrierile se fac aici:  http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/05/giveaway-largana-shop.html

2. Unul din cele doua premii constand in:
- keratina lichida Anian
- crema hidratanta Aloe + crema de maini alantoina
Inscrierile se fac aici: http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/05/giveaway-triodeluxe.html

3 comentarii:

AncaDanielaStyle spunea...

L-am avut si eu de 2 ori, eu aveam nuanta sand si era cam inchisa pe tenul meu.Mi-a placut mult!

claudia_mami spunea...

nu lam avut , nu am de unde sti cum e daca voi gasi vreo monstra poate o sal testez si eu .

Anonim spunea...

''claudia_mami spunea... ''
....''nu lam avut''....,...'' vreo monstra''..., cam multe greseli de exprimare mamico.
Se scrie ''l -am'' nu ''lam'', '' mostra'' nu monstra'', 'sa-l'' nu ''sal''....dar nu-i nimic, stiu deja cauza erorilor tale..'' am tastat in graba draga''!!

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB