vineri, 21 septembrie 2012

Bunatati de la ELF

Tot auzind de ELF pe ici pe colo, m-am gandit ca ar fi cazul sa imi comand si eu ceva de la ei. Asa ca intr-o dimineata de luni, m-am trezit pusa pe treaba si mi-am facut cont pe www.eyeslipsface.com.ro pentru a trece la cumparaturi.  Din pacate nu erau toate produsele pe stoc, asa ca am ramas numai la 3 produse. Pentru inceput. Am de gand sa mai incerc diverse chestiute de pe la ei, ma atrag.

Produsele sunt:



1. Pensula „Stipple” ELF Studio Make-up


Aceasta noua pensula anti-bacteriana cu peri sintetici de Taklon este mai moale, absoarbe mai bine si poate fi folosita cu produse umede sau uscate. Fii un makeup artist profesionist si creaza un look fara imperfectiuni cu aceasta pensula e.l.f. studio! Perii stratificati creaza un look soft si lejer, perfecta pentru aplicarea fondului de ten sau pentru a adauga culoare pometilor si a-i evidentia. Utilizati aceasta pensula cu orice produs de fata, lichid sau pudra, ca de exemplu fond de ten, blush sau bronzer.

Pret: 22 lei

Nu am folosit-o inca, dar promit ca revin cu un review dupa ce o folosesc. Pentru moment, sunt incantata de ea, nu ma asteptam sa fie mai mare sau mai deasa pentru ca pe bloguri citisem ca e micuta.

2. Pensula pentru pudra ELF Essentials Make-up

Folositi-o pentru aplicarea produsele sub forma de pudra, la estomparea nuantelor, conturarea fetei. Perfecta pentru aplicarea fondului de ten sub forma de pudra sau compact, a brozerelor si fardului de obraz. Puneti pensula in pudra si aplicati fondul de ten pe fata, pentru a obtine o acoperire perfecta, ori aplicati fardul de obraz pe pometi, pentru conturarea fetei si pentru a da culoare obrajilor.Aceasta pensula pensula functioneaza la fel de bine si pentru aplicarea fondului de ten crema sau fluid.

Pret: 9 lei

Nici despre aceasta pensula nu mi-am format o parere, fiind ca abia ce am primit comanda ieri si nu am apucat sa o folosesc.  Imi place cum arata si ca e micuta.

3. Servetele absorbante pentru fata

Aceste servetele absorb instantaneu grasimea, micsoreaza porii si matifiaza pielea. Textura de bumbac reduce luciul pielii si o pastreaza mata pentru ore intregi. Extractul de ceai verde ajuta la retexturizarea pielii, mascand imperfectiunile tenului. Pachetelul intra cu usurinta in geanta, pentru a-l putea lua cu voi oriunde.Contine 50 de servetele.

Pret: 9 lei

Prima data cand le-am vazut in colet nici nu le-am bagat in seama si m-am gandit ca au uitat cei de la ELF sa mi le trimita. Stiu, silly me ! Mi se parusera un pliant ceva mititel. Cand am cascat mai bine ochii am vazut ca de fapt sunt servetelele mult asteptate. Imi place modul cum sunt ambalate, ocupa asa putin loc de inca in buzunarul din spate la blugi. Nu le-am probat inca, dar sper sa fie ok. Daca imi vor fi bune, le devin client fidel !

In ceea ce priveste livrarea, coletul a ajuns la 3 zile de la plasarea comenzii. Imi place ca pensulele au fiecare husa lor, pe care o voi pastra. Am fost putin dezamagita deoarece era o promotie, cu tus de ochi gratuit, si , desi indeplinisem conditiile, nu l-am primit. Dar na, nu a fost asta obiectivul asa ca am trecut cu vederea. Oricum, voi mai comanda de la ei, pentru ca vreau sa mai incerc produse.

LE: Am primit la o saptamana dupa tusul. Fara sa ma anunte dinainte. A  fost o surpriza draguta, pentru ca imi luasem gandul de la el. Este foarte dragut si imi place cum se comporta la prima folosire. Le multumesc ca s-au tinut de promotie.



2 comentarii:

Review – ELF Studio Mak-Up Stiiple Brush « Beauty call … spunea...

[...] va spuneam intr-un post anterior am cumparat de pe www.eyeslipsface.com.ro si pensula pentru Stippling din gama Studio.  [...]

Review – servetele absorbante ELF Shine Eraser « Beauty call … spunea...

[...] postul anterior ma laudam si cu achizitionarea unor servetele absorbante pentru fata de la ELF  de pe [...]

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB