sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Review - Farmasi Corector Camouflage Liquid





Pentru ca am fondul de ten Farmasi Stay Matte si sunt multumita de el, am zis ca merita sa incerc si acest corector lichid, mai ales ca nu aveam decat un corector solid. L-am achizitionat de la un stand Farmasi din Iulius Mall (Iasi), insa se gaseste la acelasi pret si pe site-ul lor. Am ales nuanta 02, care este foarte deschisa.. as fi preferat nuanta 03, insa nu o aveau si nu am mai asteptat. Mi se potriveste, insa daca era putin mai inchisa mi-ar fi placut mai tare, pentru ca mi se pare ca ar acoperi mai bine. 


Ce spun ei:
Farmasi corectorul lichid cu textura usoara acopera in mod natural imperfectiunile tenului. 
Pret: 10 lei


Ce spun eu:
Nu am mai avut de ceva timp un corector lichid, asa ca eram curioasa sa vad cum se mai comporta. Imi place destul de mult si cred ca il voi mai recumpara. Auzisem lucruri bune despre el, insa nu eram sigura ca va aveao acoperire asa buna pe cat se spunea. Acum insa pot garanta ca acoperirea este mare, pentru ca mie imi ascunde petele, roseata si cearcanele foarte bine. 

Ambalajul este de tip "stilou", ca la majoritatea corectoarelor lichide. Este acel model in care rasucesti un capat, pentru a curge produsul si se dozeaza astfel usor. In celalalt capat are o pensula cu care sa se aplice corectorul odata iesit din recipient. De regula il aplic pe zonele afectate cu pensula si apoi folosesc degetul pentru a-l fixa (prin apasare), pentru ca mi se pare ca astfel acoperirea este mai buna si aspectul natural. 

Asa cum ii spune si denumirea, consistenta sa este lichida. Imi place ca nu curge foarte mult produs la o singura rasucire, pentru ca nici nu l-as folosi pe tot. Se aplica foarte usor si se intinde foarte bine. 

Ca principal efect, trebuie sa ii laud puterea de acoperire. Pot spune sincer ca este perfect in a ascunde imperfectiunile, o cantitate foarte mica acoperind foarte bine. De asemenea, imi place ca nu usuca si nu da un aspect artificial zonei in care l-am aplicat ( sa se cunoasca asa ca am folosit corectorul). Rezista cateva ore si nu se aduna in liniile fine de pe fata.

Asadar, il recomand. Sunt foarte incantata de el, mai ales ca nu este nici scump. Se gaseste pe site-ul lor si cam la toate standurile Farmasi existente.
 

2 comentarii:

Monica - Pisica albastra spunea...

Vine la fix review-ul tau - chiar imi doream sa incerc si eu acest corector. Multumesc!

Portraitinblack spunea...

Ma bucur ca ti-am fost de ajutor! Sper sa iti placa!

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB