joi, 21 martie 2013

Review - Farmec Crema hidratanta matifianta cu Aloe Vera




Deoarece mi s-a terminat crema-gel matifianta de la Elmiplant, am decis sa ii dau o sansa si cremei de la Farmec, pentru ca este ieftina, iar parerile au fot impartite. Am cumparat-o de la Sensiblu, pretul este in jur de 10lei, se gaseste cam prin toate farmaciile/ supermarketuri/ site-uri. Am observat ca i-au schimbat putin ambalajul recent.


Ce spun ei:
Crema este formulată special pentru a regla secreţia de sebum şi pentru absorbţia excesului de grăsimi, tenul gras sau mixt fiind astfel matifiat şi hidratat. Aceste efecte sunt asigurate prin asocierea extractului de Aloe Vera cu Sebaryl.
Extractul de Aloe Vera are puternice efecte hidratante, antimicrobiene şi antiinflamatoare iar Complexul Sebaryl asigură reglarea secreției de sebum și hidratarea optimă a tenului.
Pret: aprox. 10 lei/ 50ml

Ce spun eu:  Am fost putin reticenta cand am vazut ca produsul vine intr-un ambalaj tip borcanel, pentru ca nu mi se pare foarte igienic sa tot bag mainile in borcanel. De aceea de multe ori folosesc o spatula mica, insa am folosit si degetele, spalate bine in prelabil. Oricum, as aprecia mai mult daca ar exista si varianta in tub.   Ingrediente (preluate de pe Internet)
Aqua, Caprylic Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Niacinamide, Yeast Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Ammonium Glycyrrhizate, Panthenol, ZInc Gluconate, Caffeine, Biotin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Camelia Sinensis Leaf Extract, Glycerin, CI 77891, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Parfum, EDTA, BHA.
Mi e pare destul de bine formulata.. sau nu am descoperit eu toate ingredientele novice?  Oricum, nu am avut probleme de la ea: nu mi-a uscat fata si nu mi-a provocat acnee sau iritatii.

Consistenta : Desi pare foarte densa, nu este deloc grasa, se intinde foarte usor si nu lasa o pelicula grasa. Parfumul este placut, discret, nici nu imi dau seama a ce miroase. Bine, eu nu sunt nici prea sensibila la mirosurile produselor cosmetice.

Efecte : In privinta efectelor, este o crema buna insa pentru mine nu face ceea ce promite. Intr-adevar, este o crema potrivita pentru un ten mai gras in sensul ca hidrateaza insa nu excesiv, ci numai atat cat trebuie. Imi place tare mult ca se absoarbe rapid in piele si fata ramane moale si tonifiata dupa aplicare. Insa nu mi se pare ca face ceva deosebit in privinta matifierii. Nu s-a inrautatit, tine in frau sebuumul vreo 2 ore, insa ma asteptam sa reziste putin mai mult tinand cont ca are in denumire cuvantul "matifiant". Am incercat-o cu diverse fonduri de ten si efectul este acelasi : nu matifiaza decat pe timp foarte scurt.

In concluzie, este o crema buna, insa pe un ten gras nu prea isi face treaba, ci mai degraba cred ca s-ar potrivi unui ten mixt/ normal. Voi ati incercat-o?

Nu uitati sa va inscrieti la cele 2 giveawayuri organizate impreuna cu  I Love Cosmetics aici si Complex Apicol Veceslav Harnaj aici !


14 comentarii:

Anca spunea...

Momentan crema asta o folosesc si la fel zic si eu nu ingrasa tenul, eu il am normal spre mixt, dar nici nu matifiaza pe durata mai lunga, pe moment da, dar deja dupa un timp incepe sa luceasca... da bine la pretul ei nici nu ma asteptam la mari surprize
Am auzit ca cea de la nivea are efect matifiant mai bun :)

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

Alexa spunea...

Si eu am cumparat aceasta crema, ieri chiar. Am incercat-o in dimineata aceasta si pentru mine functioneaza. Adica sunt machiata de la 7 dimineata si pana acum tentul meu este ok si arata ca si cand abia m-am fi machiat. Eu am si un ten cu tendinta spre ingrasare, dar vad ca pana la ora asta crema asta matifianta si-a facut efectul. Astept sa va daca ma tine pana ajung si acasa. Si iti dau dreptate ca atunci cand o aplici, chiar intra in piele foarte repede si nu imi lasa fata unsuroasa, am aplicat fondul de ten in mai putin de 2-3 minute dupa ce am aplicat crema. O voi mai folosi ceva timp sa vad cum reactioneaza pe durata prelungita. Sper sa nu ma dezamageasca.

Alexandra Cazangiu spunea...

Eu abia astept sa incerc cea hidratanta cu galbenele si cea cu argan, deja folosesc crema de ochi cu argan si este foarte buna. De nu ar avea parabeni... ar fi vis pentru preturile lor :)

Portraitinblack spunea...

Nu am incercat-o, poate o voi cumpara in viitor :)

Portraitinblack spunea...

Da, cam au parabeni .. Insa vezi ca s-au facut studii conform carora de fapt nu sunt nocivi :)

Portraitinblack spunea...

Sper sa ti se potriveasca, efectele cremelor depind foarte mult de tipul si problemele tenului ! Te astept cu o parere ulterioara!

aura spunea...

am avut-o si eu, dar nici pe mine nu m-a impresionat, mi s-a parut cel mult mediocra. Am vazut ca si in gama noua farmec este o crema cu aloe, parca chiar matifianta. cred ca e aceeasi, dar i-au schimbat ambalajul, era sa pic in capcana si sa o cumpar.

Rauta Monica spunea...

Eu nu am incercat-o dar avand in vedere pretul ei cred ca o sa ii dau o sansa, eu am tenul mixt, poate am noroc si se comporta bine :)

Portraitinblack spunea...

Posibil sa se comporte mai bine pe un ten nu atat de gras ca al meu! Oricum, merita incercata!

Portraitinblack spunea...

Da, i-au schimbat ambalajul, nu stiu daca au umblat si la ingrediente!

Lucica Lazar spunea...

eu nu am incercat-o dar cred ca nici nu m-ar ajuta,am tenul uscat si sensibil :entru tenul meu,tot de la Farmec

MoGio spunea...

e preferata mea :)

Anonymous spunea...

prea multi parabeni..si sunt nocivi!!! folositi cu incredere crema de la bioten fara parabeni, evitati produsele cu acest continut si cele cu alcool (usuca tenul si il imbatraneste).

Portraitinblack spunea...

@ Anonim, nu cred ca parabenii sunt asa nocivi precum s-a mai spus, sunt ingrediente mult mai daunatoare. Citeste si aici http://pasagera.ro/conservanti-parabeni.html :) Am impresia ca e mai mult o strategie de marketing toata treaba asta cu parabenii. Fara suparare, bineinteles, fiecare foloseste ce produse crede de cuviinta.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB