miercuri, 14 august 2013

Review - MUA Matte Perfect Primer


Buna, fetelor!

Stiu ca am lipsit destul de mult timp, insa am fost intr-o mica vacanta. Cand ma gandeam si eu ca voi reveni cu forte proaspete pe blog, am avut o surpriza acasa si nu mi-a mai mers sa ma loghez pe adresa de e-mail folosita la contul de pe Blogger. Asa ca a trebuit sa mut intregul blog pe o alta adresa, din fericire, insa am observat ca toate fotografiile din postari nu mai apar.. si din pacate nici nu le mai am pe acest calculator. Asa ca imi cer scuze pentru toate postarile in care lipsesc fotografii. Si ca o revenire, am decis sa fac un review primer-ului de la MUA, comandat odata cu nebunia aia din ianuarie. Intre timp l-am si terminat, insa aveam un draft cu acest review de prin aprilie.




Ce spun ei:
Formulat pentru pielea grasa, va matifia tenul si va constitui o baza perfecta pentru fondul de ten. Poate fi purtat singur sau sub fondul de ten.
Info: http://www.muastore.co.uk/index.php/matte-perfect-primer


Ce spun eu:

Ambalajul consta intr-un tub de plastic de 15 ml (nu stiu de ce cand am comandat am avut impresia ca are 30 de ml ca un fond de ten), cu un orificiu mititel, prin care se dozeaza foarte usor produsul. 

Consistenta este densa, spumoasa si primerul se intinde foarte repede si usor pe ten. Nu trebuie o cantitate prea mare, cred ca si cantitatea din poza este putin cam mare fata de cat produs este necesar pentru o singura aplicare. Nu ma incanta prea tare mirosul, nu imi dau seama a ce miroase insa mi se pare neplacut, dar nu ar fi asta un impediment in recumpararea sa.


Ingrediente: Dimethicone (and) Dimethicone Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Isodedecane, Phentoxythanol, Tocopheryl Acetate, Silica Dimethyl Silylate, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben CI 77019, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Efecte : Recunosc ca am avut asteptari destul de mari de la un primer care promite sa matifieze tenul. Insa din pacate nu a vrut sa aiba vreun efect in acest sens asupra tenului meu gras. Imi place textura sa, modul in care se intinde pe ten si faptul ca parca atenueaza putin imperfectiunile. Desi este colorat, nu mi se pare ca schimba in vreun fel culoarea pielii. De asemenea, imi place ca are ca efect vizibil diminuarea porilor, cu care am o problema mare si ca pielea ramane foarte fina. Fondul de ten se aseaza impecabil, iar pe moment chiar pare ca matifiaza bine. Insa matifiaza doar daca afara temperatura nu trece de 20 grade sau nu stam in caldura. In rest, nu am observat nicio diferenta in ceea ce priveste luciul cu sau fara folosirea primerului si nici in privinta rezistentei fondului de ten pe fata. Asa ca deocamdata nu il voi recumpara.

Am mai citit si pareri pozitive, asa ca poate numai tenul meu nu vrea sa reactioneze pozitiv. Voi l-ati incercat? Ce primere accesibile cunoasteti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB