luni, 16 septembrie 2013

Bunatati de la DM


Buna, fetelor!

In vacanta mea, am reusit sa ajung intr-un oras cu DM. Nu va imaginati cat am asteptat sa intru in magazin si cat m-am gandit ce sa-mi cumpar, pentru ca bugetul este foarte limitat, plus ca am deja multe produse cosmetice si am promis ca nu mai cumpar asa multe. Insa am reusit totusi sa iau 5 produse, 4 de la Balea si un balsam de buze de la Alverde. M-am desprins cu greu de magazin, are atat de multe produse pe care nu prea pot pune gherutele in rest.. insa am rezistat eroic! 

Ce mi-am cumparat:



1. Sampon uscat Balea - pentru ca samponul de la Batiste este pe terminate, iar review-urile din blogosfera m-au facut sa imi doresc produsul, nu m-am putut abtine. Chiar sunt curioasa cum este, mai ales ca am deja ca termen de comparatie produsul de la Batiste.

2. Spray termoprotector Balea - ati vazut deja ca am consumat spray-ul de la Gerovital, asa ca un produs de acest gen era un must! Am vrut sa il iau pe cel de la Syoss, insa daca tot s-a ivit ocazia... Folosesc des placa, iar uscator cam dupa fiecare spalare, asa ca incerc macar sa protejez cat de cat parul.

3. Balsam de buze Alverde cu vanilie si mandarine - am ezitat sa il iau, pentru ca am deja destule produse, insa am zis sa il incerc totusi. Deocamdata mi se pare ca hidrateaza bine, insa nu imi place prea tare mirosul.. daca era doar de mandarine imi placea mai mult, cred. 

4. Spuma de curatare Balea Med Ultra Sensitive - am vrut sa incerc un produs din gama pentru ten sensibil, nu stiu inca daca ingredientele sunt in regula, nu am analizat. Imi plac produsele tip spuma, mai ales pentru curatare dimineata, iar spuma de la Boots se termina in cateva zile, asa ca trebuia sa o cumpar!

5. Crema de maini Balea cu fructe de padure - imi place mirosul produselor cu fructe de padure, asa ca nu m-am putut abtine. Deocamdata sta pe tusa, mai am vreo 2 creme desfacute, insa voi reveni cu impresii. 

Aceasta este "prada" mea din DM, insa wishlist-ul este cat casa! Voi ati incercat vreunul dintre aceste produse?


P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la concursurile aniversare:
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-cu-farmec.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-cosmetic.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-luxmore.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-beauty-call-lush.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-julie.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/09/giveaway-aniversar-beauty-call-pastel.html
Mai aveti timp pana la sfarsitul lunii!

9 comentarii:

claudia_mami spunea...

sper sa faca cat de curand si in orasul nostru un DM ca nu mai rezist sa vad atatea oferte ..

Cherry Queen spunea...

sa le folosesti pe toate cu placere
astept impresii despre samponul uscat si despre spuma de curatare.. :D
pupicei!

http://cherryqueendee.blogspot.ro/

Gavriloi Adina spunea...

Si eu as vrea aceea crema de maini cu fructe de padure si spuma de curatare.

Mihaela Bolea spunea...

Până acum am încercat doar un gel de duş de la Balea şi am rămas extrem de încântată de el.
Abia aştept o primă ocazie să ajung într-un DM, am câteva lucruri de bifat :-)
Să te bucuri de toate! :-)

Alina spunea...

ce bine ca ai ajuns la dm :). sa te bucuri de toate produsele :).

sunshine spunea...

Sunt curioasa ce parere vei avea despre acea spuma de curatare.
Iti inteleg entuziasmul de a ajunge intr-un magazin dm, si eu imi doresc de mult timp dar inca n-am avut ocazia, la mine in oras nu se gaseste dm. :(

make-up-artist spunea...

Majoritatea produselor de la DM sunt de calitate si accesibile ca pret!

Unknown spunea...

Pana acum am folosit sampon Balea pentru volum cu cirese si iasomie si balsamum de par cu mango si aloe vera de care am fost si sunt foarte multumita,balsamul de buze cu ulei de argan si unt de shea care imi catifeleaza buzele si le ofera mai mult volum.

Carla spunea...

Si eu mi-am luat luna aceasta samponul uscat Balea, dar nu l-am folosit prea des, cel putin deocamdata :D

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB