marți, 17 septembrie 2013

Testeaza Vichy Idelia Serum + alte oferte ale lunii septembrie


Buna, fetelor!

Pana cand fac lista si verific inscrierile la concursul incheiat, m-am gandit sa va prezint cateva promotii de care am luat cunostinta, poate profitati de ele.

* Principala oferta consta in campania de testare organizata de Vichy, care ne da ocazia sa incercam 8 mostre din noul produs Idealia Serum, prin simpla completare a datelor noastre de contact. Eu deja m-am inscris, sper sa primesc in aceasta saptamana mostrele. Mai multe informaiti gasiti aici, iar din cate am citit (sper sa fi inteles bine, scrie oricum in regulament), etapa de testare se incheie in data de 18.09, ora 23.59. Asa ca mai aveti putin timp pana a comanda, eu zic ca merita!

* Cei de la ELF au diverse oferte, de aceea recomand sa urmariti site-ul lor sau pagina de FB, insa cea care este "in vigoare" toata luna septembrie consta in tranportul prin curierat la doar 10 lei.

* Si cei de la Yves Rocher au o serie de promotii, valabile pana maine inclusiv, de aceea recomand si abonarea la newsletter-ul lor, deoarece uneori chiar au oferte foarte tentante. Printre cele primite pe e-mail se numara:


* Pentru promotiile de la Farmacia HelpNet, va invit sa consultati ofertele lunii septembrie aici.

* Iar pentru promotiile de la Sensiblu, catalogul se gaseste aici

* Reduceri de produse sunt si pe Cosmetics4You , la o serie de cosmetice.


Voi ce promotii mai cunoasteti?

3 comentarii:

Mihaela Bolea spunea...

Am profitat de oferta celor de la Elf şi de cea de la Vichy :-)

Zoya spunea...

Hey dear! :) I just found your blog and I love it!
I am following you for sure <3
Would you like to follow me back?

Gavriloi Adina spunea...

M-am inscris si eu pentru mostrele de la Vichy si acum le astept.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB