sâmbătă, 21 septembrie 2013

Tag: This or that?


Pe blogul Beauty and others am gasit acest tag si mi s-a parut dragut sa il fac si eu, mai ales ca nu cred ca am mai facut un astfel de TAG.
Asadar, sa trecem la treaba:

Make-up:


Blush or bronzer: Blush
Lip-gloss or lipstick: Lip Blam? nu prea folosesc ruj si nici gloss.. ci un balsam de buze cu putina culoare
Eyeliner or mascara: Mascara
Foundation or concealer: Foundation
Neutral or color eye shadow: Neutral eye shadow
Pressed or loose eye shadow: Pressed, desi nu am termen de comparatie pentru ca nu am incercat un fard pulbere pana acum.
Brushes or sponges: Brushes, mi se pare ca ofera o acoperire mai buna


Nails:



OPI or China Glaze: China Glaze
Long or short: short, nu prea suport unghiile lungi
Acrylic or natural: Natural
Brights or darks: Both
Flower or no flower: nu sunt o fana a modelelor pe unghii, imi place cand vad la alte fete.. insa cum sunt si un antitalent la asa ceva, m-am invatat cu unghiile simple.



Body:


Perfume or body splash: mm..depinde de stare.. nu pot alege intre cele doua solutii
Lotion or body butter: Lotion, am avut si vreo 2 unturi de corp.. dar in general tind sa cumpar lotiuni.
Lush or other bath company: sincer nu am incercat niciun produs de la Lush, shame on me.. deci.. Other bath company


Fashion:

 



Jeans or sweat pants: Jeans, claaar!
Long sleeve or short: Both, depinde de vreme
Dresses or skirts: dresses, imi plac mai mult..
Flip floaps or sandals: Sandals
Scarves or hats: Scarves, nu imi sta bine cu palarii..sau nu am gasit eu modelul perfect pentru mine
Studs or dangly earrings: Studs, desi si pe acestia uit sa ii mai pun daca apuc sa ii scot in vreo seara.
Necklaces or bracelets: Necklaces, nu prea port bratari..am si mana subtire si toata atarna asa jalnic..
Heels or flats: mai mult flats.. tocuri doar la ocazii speciale
Cowboy boots or riding boots: Riding boots
Jacket or hoodie: Jacket, in prezent.. acum vreo 2 ani as fi raspuns hoodie sigur



Hair:


Curly or straight: Straight, desi natura m-a inzestrat cu un par ondulat, care cu greu sta intins mai mult de cateva ore..
Bun or ponytail: ponytail..
Bobby pins or butterfly clips: Bobby pins
Hair spray or gel: Hair spray cred, desi nu folosesc decat foarte foarte rar
Long or short: Long, l-am avut scurt si mi-a stat groaznic.. se ondula si mai tare..
Side sweep bangs or full bangs: Side sweep bangs, celalat tip de breton nu ma avantajeaza cred
Up or down: mai mult down..


Random:



Rain or shine: shine, desigur.. rareori imi place ploaia
Summer or winter: Summer, desi si iarna imi place luan decembrie in special.. dar temperaturile scazute (ma refer la cele de genul -20 grade) imi cam displac
Fall or spring: spring, imi place cand natura reinvie!
Chocolate or vanilla: sunt intre.. la prajituri si torturi prefer vanilia.. in rest imi place ciocolata


Sper ca v-a placut TAG-ul, daca doriti puteti sa-mi raspundeti in comentarii.. iar tot blogroll-ul este invitat sa il faca! 

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la concursurile aniversare:
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-cu-farmec.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-cosmetic.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-luxmore.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-beauty-call-lush.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/08/giveaway-aniversar-beauty-call-julie.html
- http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/09/giveaway-aniversar-beauty-call-pastel.html
Mai aveti timp pana la sfarsitul lunii!



2 comentarii:

Mihaela Bolea spunea...

Foarte drăguţ tag-ul, aşa te cunoaştem şi noi mai bine :-)
Mă regăsesc în câteva dintre alegerile tale :-)

Alina spunea...

avem niste chestii in comun :).

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB