duminică, 20 ianuarie 2013

Bunatati de la 1001cosmetice [2]



 Deoarece voiam tare mult sa incerc serul termoprotector de la Gerovital, am decis sa plasez o comanda pe www.1001cosmetice.ro. Ador acest site, sunt foarte seriosi si amabili, raspund la orice intrebare, o data chiar mi-au pus si poza cu ingredientele unui produs pe e-mail. Comanda este preluata repede si in 2-3 zile ajunge la Posta. De asemenea, preturile sunt acceptabile, mai mici decat in magazinele fizice, iar produsele variate. Plus ca toate produsele vin bine ambalate si sigilate, fata de alt site unde nici macar nu am primit cutiile de carton pentru 2 creme, astfel nestiind nicio informatie despre ele, decat denumirea lor. Produsele primite  ( cu descrierea lor de pe site) sunt:





Ce am cumparat:

1. Miss Sporty Creion sprancene, nuanta 002 Brown -  7 lei
L-am testat si imi place. Maroul este inchis, nu roscatel, creionul nu se intinde dupa cateva ore si periuta din celalalt capat al creionului este foarte practica.

2. Gerovital Plant Tratament ser hidratant termoprotector - 12, 5 lei /150 ml
Parul este cel mai expus actiunii razelor solare si cel mai greu de protejat. Viata activa a fiecaruia dintre noi aproape ne obliga sa aratam bine in timp foarte scurt, si astfel uscatorul de par,ondulatorul sau placa de intins parul au devenit indispensabile. Trendurile de moda din ultimii ani au promovat fie parul perfect intins, fie buclele foarte bine definite.
Temperaturile ridicate, de peste 120 °C, distrug keratina si reduc drastic continutul de apa. Parul devine uscat, despicat, casant, primeste un aspect nesanatos de par distrus.
Principiul de actiune al acestui ser are la baza conductivitatea foarte scazuta a peliculei protectoare ce o formeaza in jurul firului de par. Astfel, nivelul de hidratare a parului nu este afectat de folosirea foenului, ondulatorului, placii si de conditiile atmosferice de astazi: temperaturi extreme si radiatii UV.e aplica pe parul umed dupa fiecare spalare. Se lasa sa actioneze 2-3 minute pentru fixarea panthenolului si a keratinei, necesare pentru hidratare si reconstructie. Nu se clateste! Dupa aplicarea serului se poate folosi aparatura de uscare/coafare.
Folosesc des placa si folosesc si mai des uscatorul de par, asa ca m-am gandit ca nu ar strica sa incerc acest ser, pentru a vedea ce efecte are. 

3. Pudra compacta Rimmel Stay Matte, nuanta 005 Silky Beige - 24 lei 
Confera un aspect mat al tenului timp de 5 ore
Reduce vizibilitatea porilor pentru un aspect natural , mat
Acoperire medie 
Ten mixt si gras 
Am mai avut-o, i-am facut si review aici, nu este preferata mea, insa este destul de buna si imi place sa o am mereu in portfard.

4. Miss Sporty Fard de obraz Ohh! Blushed Again, nuanta 002 Rose - 9.5 lei
Fard de obraz pudra care confera un look sanatos si radios.

Ce am primit:

1. Mini - gel de dus Nivea, de 50 ml
2. Mini-crema Nivea Visage Q10
3. Mini-crema hidratanta Nivea Soft
4. Mini -crema Nivea, cea traditionala in cutiuta de metal albastra ( am omis sa o pozez)
5. Mini-sampon anti-matreata Nivea Pure Gloss
6. Pigment sidefat

Cum ziceam si mai sus, comanda a ajuns in 3 zile de la confirmarea telefonica. Am incercat deja creionul pentru sprancene si astept nerabdatoare sa vad ce efecte are serul de la Gerovital. Voi reveni sigur cu review.

14 comentarii:

Carla spunea...

Am avut si eu gelul de dus nivea free time, mmm, ce frumos mirosea :X

Anonim spunea...

Asa-i, miroase foarte bine!

Alina spunea...

iti dai seama cat sunt de nebuna daca, din toata poza aia, prima data m-am uitat la gelul mic de dus?? :))))

Anonim spunea...

:)))) Pot sa inteleg.. :)) Eu mereu ma uit dupa blush-uri, si mai trist este ca nici nu folosesc prea des!

Crazy cOcO spunea...

De obicei trimit cadouri la plasarea unei comenzi ?

Anonim spunea...

De regula, trimit un mini-gel de dus sau un mini-deodorant, etc. Probabil mi-au trimis mai multe pentru ca plasez comenzi la ei de ceva timp.

Unknown spunea...

Intradevar, cei de la 1001cosmetice sunt foarte amabili si sinceri + ca magazinul lor este minunat .

Anonim spunea...

Asa este, ma bucur ca i-am descoperit!

bydee-make-up spunea...

Sa le folosesti cu placere. Toate sunt fooarte tentante. :)

Anonim spunea...

Multumesc :*

Blue Lady spunea...

sa le folosesti cu placere, si pe mine de aproape un an de cand am blogul ma bate gandul sa fac o comanda la ei si cred ca m-ai convins :))). te-am pupat :*

Anonim spunea...

Multumesc! Eu zic ca nu vei fi dezamagita!

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

Sa le folosesti cu placere :* . Pe mine ma tenteaza sa incerc creionul de sprancene de la Miss Sporty.

Anonim spunea...

Multumesc :* Mie-mi place !

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB