joi, 3 ianuarie 2013

Review - ELF Spray Makeup Mist & Set


http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_2_10_0_152_29-Clear.php


Am vrut de mult timp sa am fie un spray pentru fixare, fie o apa termala. Facand o comanda pe www.eyeslipsface.com.ro, am gasit si acest spray pentru fixarea machiajului si am zis ca merita incercat. L-am folosit de cateva ori pana sa imi fac o idee despre produs si pot spune ca sunt oarecum multumita de el.


Ce spun ei:
Ati dori sa aveti un produs pentru machiaj asa cum este fixativul pentru par? Ei bine... pastrati-va machiajul la fel pe intreaga perioada a zilei cu un produs miraculos si invizibil, noul nostru spray pulverizator pentru fixarea machiajului. Acesta revigoreaza, hidrateaza si netezeste tenul cu ajutorul unor ingrediente cum ar fi aloe, ceai verde, castravete si vitamina A, C & E. Formula usoara, care nu contine alcool imbunatateste machiajul si il ajuta sa ramana la fel de intens.


Ce spun eu:

Sprayul vine intr-o sticluta de 60 ml, cu pulverizator. Ce nu imi place este ca mi se pare ca trebuie sa fim atente la dozare, deoarece curge mult spray deodata, daca apasam pana la capat pe pulverizator. Ori o cantitate prea mare nu arata bine pe fata. Insa dupa vreo 2 incercari, am reusit sa ma opresc la timp si sa pulverizez doar o cantitate micuta de produs.

Ingrediente :
Water (Aqua), AMP-Acrylates/Allyl Methacrylate Copolymer, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Green Tea (Camelia Sinensis) Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vc), Tocophryl Acetate (Ve) Retinyl Acytate (Va), Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben.

Nu am cautat sincer ingredientele pe Cosmeticscop, insa imi place tare mult ca nu are alcool. De asemenea, nu este nici parfumat, mirosul fiind unul natural. Insa nu este un miros foarte placut, din contra. Dar macar nu persista pe fata dupa ce se usuca sprayul. Si cum se usuca in maxim 5 minute, nu este o problema prea mare.

Ca efecte, pot spune ca revigoreaza putin machiajul si il ajuta sa reziste mai bine. Ce nu imi place la el este ca dupa ce il aplic pe tenul mat, ii da apoi o stralucire, care pentru tenul meu gras care si-asa luceste cand mi-e lumea mai draga nu este foarte draguta. Nu mi s-a parut ca ar netezi tenul si nici ca l-ar hidrata, insa nu pentru asta l-am cumparat eu. Imi place ca intr-adevar face ceea ce spune: fixeaza machiajul. In ciuda stralucirii conferite si a faptului ca nu impiedica luciul sa apara in vreo 3-4 ore, tot machiajul ramane acolo unde l-am pus: acoperirea fondului de ten ramane intacta, blush-ul ramane destul de intens. Pe buze nu l-am incercat, insa nu prea folosesc ruj, asa ca nu ar fi relevant pentru mine. Si asta dupa 8 ore petrecute si pe afara si inauntru la caldurica, si prin mijloace de transport si la petrecere.

Asadar, sunt destul de multumita de acest spray. As vrea sa incerc si o apa termala pentur ca am vazut fete care spuneau ca este buna si la fixarea machiajului si poate imi va prii si mai bine. Costa in jur de 22 lei si se gaseste doar pe site-ul ELF Romania ( www.eyeslipsface.com.ro).



6 comentarii:

Mihaela Bolea spunea...

Chiar eram curioasă să aud o părere despre acest produs. În urmă cu doar câteva zile am pus şi eu prima comandă la ELF şi o aştept tare curioasă. Cred că mi-l voi lua şi eu la următoarea comandă, merită încercat.
Merci frumos pentru postarea ta :-)

Anonim spunea...

Ma bucur ca ti-am fost de ajutor ! Da, merita incercat, mai ales ca tine si destul de mult timp.

bydee-make-up spunea...

Nici nu stiam ca exista asa ceva pe ELF. :)
Il adaugam frumos pe wishlist. ;))

Anonim spunea...

:)) si eu am dat din intamplare peste el!

Frombeautywithloveblog spunea...

am si eu acest fixator de la elf si imi place . imi pare bine ca ti-am descoperit blogul te astept si pe al meu: http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

Anonim spunea...

Ma bucur !
Am mai citit cate un articol de la tine, te-am pus in Blogroll sa fiu la curent cu noutatile :)

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB