vineri, 4 ianuarie 2013

Bunatati de la ELF [3]


Am profitat de reducerea de 25% si am plasat o comanda pe http://www.eyeslipsface.com.ro/ , in principiu pentru ca doream tare mult sa incerc pensula flat top. Bineinteles ca am mai gasit si alte produse pe langa. Comanda a fost plasata inainte de sarbatori, insa abia vinerea trecuta a fost expediata si abia astazi a ajuns. Nu am avut rabdare si am zis sa impartasesc si cu voi ce mi-am cumparat :







1. Studio Powder Brush 
Aceasta noua pensula anti-bacteriana cu peri sintetici de Taklon este mai moale, absoarbe mai bine si poate fi folosita cu produse umede sau uscate. Fii un makeup artist profesionist si creaza un look fara imperfectiuni cu aceasta pensula e.l.f. studio!

-         Creaza un machiaj profesionist

-         Acoperire maxima

-         Folosita pentru pudra sau blush, pentru o conturare perfecta

*Vegan Friendly
22 lei 

M-am bucurat sa vad ca nu este taiata inegal, citisem pareri negative in acest sens.  Este foarte deasa si moale, seamana cu Kabuki. Acum este putin cam turtita, insa sper sa isi revina dupa spalare. Abia astept sa o folosesc la fondul de ten mai ales.


2. Essential Fard de obraz cu pensula - nuanta Shy
Acest fard de obraz neted si matasos se aseaza usor pe piele, dand un aspect sanatos si luminos. Formulat special pentru a oferi o nuanta care se pastreaza timp indelungat, care accentueaza trasaturile si da culoare pometilor. Contine o oglinda si o pensula.
6 grame/ 15 lei

Il am in nuanta Shy, un roz destul de deschis si imi place. Are intr-adevar o oglinda, insa tare mica si o pensula micuta, insa nu cred ca le voi folosi decat daca simt nevoia sa il retusez si sunt plecata pe undeva.


3. Studio Pudra High Definition - Translucida
Aceasta pudra creaza un efect „soft focus” pentru ten. Acopera ridurile fine si imperfectiunile pentru obtinerea unui ten radiant. Pudra incredibil de usoara si invizibila este potrivita pentru un machiaj profesional sau pentru unul care poate fi purtat in fiecare zi.
Particulele microfine sunt create pentru a fi utilizate cand se folosesc camerele de televiziune in sistem high-definition sau petru un machiaj de zi cu zi. Aplicati pudra pe toata fata pentru un look profesionist si tineresc. 
 8 grame/38 lei 

Mi-a sarit in ochi cutia butucanoasa, ar fi mai eleganta daca ar fi o idee mai mica. Are un burete pufos inauntru, pe care nu cred insa ca il voi folosi tare mult.  Sunt curioasa sa vad ce efecte are, pentru ca am citit si pareri pro si contra. 


4. Essential Pensula pentru aplicare blush, pudra bronzanta si mixta
Aceasta pensula unica 3 in 1 permite o aplicare cu precizie a blush-ului, pudrei bronzante si a oricaror alte pudre. Toate pensulele e.l.f. Professional au fost create si testate de catre make-up artistul profesionist Scott Vincent Borba. Fiecare pensula are un design ergonomic pentru a se potrivi perfect in mana voastra si a facilita obtinerea unui machiaj perfect.
9 lei 

Pensula este ok, nu este nici aspra, nici prea subtire. Vreau sa o folosesc la aplicarea blush-ului in primul rand.


5. Essential Pensula pentru fata
Perii moi permit aplicarea cu usurinta a pudrei de fata si a celei bronzante. Minunata pentru un retus rapid al intregii fete. Toate pensulele e.l.f. Professional au fost create si testate de catre make-up artistul profesionist Scott Vincent Borba. Fiecare pensula are un design ergonomic pentru a se potrivi perfect in mana voastra si a facilita obtinerea unui machiaj perfect.
9 lei

Nu stiu ce m-a atras sa iau aceasta pensula sincer, dar am luat-o. La prima vedere, nu imi place tare mult. Are perii putin cam lungi parca, este putin aspra si deja i-au cazut vreo 3-4 fire. Urmeaza sa vad cum se comporta dupa spalat. Voiam sa o folosesc pentru pudra, insa daca este aspra, renunt.

Ca o parere generala, mi se pare ca pensulele din gama Studio sunt net superioare celor din gama Essential si chiar merita diferenta de pret platita.



Voi reveni in mod sigur cu review-uri la pudra, blush si cel putin pensula Flat top. Deocamdata pensulele urmeaza sa fie spalate, pentru ca nu imi place cum miros si nici forma pe care o au, sper ca la uscare sa revina la forma buna.



2 comentarii:

Blue Lady spunea...

si au am pensula pentru fata si imi place foarte mult ca nu cheleste :))) raport calitate-pret foarte bun. te-am pupat :*

Anonim spunea...

Mie pensula pentru fata nu imi place tare mult, am spalat-o si acum perii ii stau in toate partile si a si pierdut cateva fire. Este singura pensula cu care am patit asa, stiu ca la ELF depinde tare mult de noroc cand primim o pensula :))

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB