sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Review - Balea Crema de maini cu mango


Dupa cum v-am povestit aici , am avut ocazia sa incerc o serie de produse Balea, printre care se numara si aceasta crema. Am folosit-o regulat si pot sa spun ca imi place.






Ce spun ei:

Ofera pielii hidratare si rasfat datorita continutlui de pantenol, ulei de masline si a mirosului de fructe coapte de mango.


Ce spun eu:

Ambalajul este tipic pentru cremele de maini, adica este un tub de plastic, de 100 ml. Imi place ca este foarte vesel si sugestiv, imi face placere sa il folosesc.

Consistenta este cremoasa, crema nu este foarte grasa. Insa o cantitate mica este suficienta. De multe ori scap putin mai multa crema si dureaza tare mult pana intra in piele. Are un parfum dragut, de mango. Este putin artificial, insa nu ma deranjeaza. Mi se pare o crema pentru vara, datorita mirosului, ma face sa ma gandesc la soare si caldura.

In ceea ce priveste hidratarea, pe mine ma multumeste, insa am o piele normala. Crema intra bine in piele si lasa mainile fine si moi. Cu cantitatea potrivita, nu ramane acea pelicula mai grasa pe care o lasa unele creme. Pentru o piele mai uscata insa, cred ca trebuie reaplicata mai des, nu mi se pare ca ofera o hidratare profunda. De asemenea, imi place ca mirosul persista pe maini.

In concluzie, imi place si zic ca merita incercata. Nu stiu exact cat costa, insa sigur este un pret mic, pentru ca produsele Balea sunt accesibile si bune. Din pacate se gaseste numai in DM cred, iar eu nu am prin zona niciunul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB