duminică, 27 ianuarie 2013

UPDATE Review - ELF Studio Pudra HD


  

Dupa cum m-am laudat, mi-am comandat de pe www.eyeslipsface.com.ro si pudra HD, mai mult de curiozitate, pentru ca am citit pareri bune despre ea.  Am folosit-o destul de mult, asa ca am reusit sa imi formez si eu o parere. Am luat pudra translucida, pentru ca Shimmer nu am vrut si nu mi-am putut imagina cum arata Corrective Yellow.

Ce spun ei:
Aceasta pudra creaza un efect „soft focus” pentru ten. Acopera ridurile fine si imperfectiunile pentru obtinerea unui ten radiant. Pudra incredibil de usoara si invizibila este potrivita pentru un machiaj profesional sau pentru unul care poate fi purtat in fiecare zi.

Particulele microfine sunt create pentru a fi utilizate cand se folosesc camerele de televiziune in sistem high-definition sau petru un machiaj de zi cu zi. Aplicati pudra pe toata fata pentru un look profesionist si tineresc.
Pret: 38 lei/ Greutate neta: 8g



Ce spun eu:

Ambalajul este negru si elegant. Mi se pare insa putin cam mare pentru cantitatea continuta. Imi place ca are un capac care se fixeaza bine, asa ca nu prea exista riscul sa curga pudra prin geanta. Vine impreuna cu un aplicator fluffy, dragut, pe care insa nu prea l-am folosit, deoarece prefer sa aplic pudra cu pensula kabuki. De asemenea, sita are gaurile cam mari, as recomanda sa nu dezlipiti folia, ci sa faceti cateva gaurele prin ea, pentru a nu pierde produs.  

Ingrediente: Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica. Le-am preluat de pe site, deoarece am aruncat ambalajul in care a venit, iar pe cutie nu mai sunt trecute.

Consistenta seamana cu cea a pudrei de orez. Este alba si foarte fina. De asemenea, nu are parfum.

In privinta efectelor, sunt multumita si nu prea, in sensul ca nu mi se pare ca merita 38 lei.  Poate nu mi se potriveste foarte bine si pentru ca am ten gras si citisem ca pentru tenul gras pudrele pulbere/minerale nu sunt neaparat cele mai indicate, deoarece amestecate cu sebumul se pot vedea inestetic pe fata.
Se aplica usor, insa trebuie avut grija sa nu scapam prea mult pudra, datorita sitei. De asemenea, o cantitate foarte mica este suficienta, in caz contrar dand un aspect prafos fetei. Pudra este translucida, asadar nu schimba culoarea fondului de ten, insa pe un ten foarte inchis eu cred ca s-ar cunoaste. Are un plus pentru faptul ca nu incarca fata, iar finishul este natural.
Fata intr-adevar ramane extraordinar de fina, iar imperfectiunile par estompate. Insa nu matifiaza in exces, in cazul meu cel putin, iar matifierea nu este de durata. Insa am mai patit asta si cu pudre matifiante, asa ca nu asta este minusul ei.
In ceea ce priveste rezistenta, pudra ramane pe fata cateva ore bune. Insa, odata ce incepe sa imi luceasca mai tare fata, observ ca se aduna in liniile fine si nu se vede foarte natural si frumos. In poze se vede intr-adevar foarte frumos, asta pana cand nu incepe sa se stranga pe fata.

In concluzie, pudra este buna, insa nu o recomand unui ten gras, deoarece nu prea face fata sebumului. . Insa tinand cont si de multele pareri pozitive despre aceasta pudra, zic ca merita incercata, deoarece poate vi se potriveste.


Later edit:
Revin asupra parerii mele cu privire la pudra HD. Ori s-a schimbat ceva legat de tenul meu, ori o aplicam eu aiuream sau poate iarna nu mi se potrivea bine.. insa acum sunt extrem de multumita de ea! Matifiaza foarte bine si rezista mult pe fata. Pudra HD + Colorstay imi asigura un ten impecabil timp de 10 ore pe putin. Nu se aduna in liniile fetei si nu confera un aspect incarcat. Tenul mi-a ramas totusi gras, asa ca nu stiu cum de la icneput nu mi-a placut, pentru ca acum mi se pare buna si sigur o voi recumpara!


P.S. Nu uitati de cele doua giveaway-uri in care puteti castiga:

1. Un premiu la alegere de pe www.arganashop.ro; inscrierile se fac aici:  http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/05/giveaway-largana-shop.html

2. Unul din cele doua premii constand in:
- keratina lichida Anian
- crema hidratanta Aloe + crema de maini alantoina
Inscrierile se fac aici: http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/05/giveaway-triodeluxe.html 

2 comentarii:

Dixx spunea...

am si eu pudra de la elf, insa eu am tenul uscat. mie imi place, lasa un finish de catifea. probabil depinde si de fondul de ten aplicat.

http://imeowlife.blogspot.ro/

Portraitinblack spunea...

Am incercat-o cu diverse fonduri de ten; si mie imi place finish-ul la inceput, insa odata ce incepe sa imi luceasca fata este inestetica. Probabil din cauza sebumuului.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB