joi, 17 ianuarie 2013

Bunatati de la Oriflame [2]


Dupa ceva timp de cand nu am mai plasat o comanda la Oriflame, am decis sa profit de reducerile din catalog si sa iau macar 2-3 produse. Am reusit sa ma abtin eroic sa ma limitez doar la 3 produse, de care oricum nu aveam neaparat nevoie acum, insa nu am putut sa las sa treaca reducerile fara sa le iau.

Ce am cumparat:



1 .Stick corector cu extracte din arbore de ceai ÅŸi rozmarin Pure Nature Organic
Un stick inteligent, cu formulă pe bază de uleiuri esenţiale din arbore de ceai şi rozmarin, ce ascunde imperfecţiunile şi contribuie la uscarea coşurilor. Primul pas: estompează roşeaţa folosind partea verde. Pasul doi: corectează cu ajutorul nuanţei beige.
Pret: 9 lei / 4 grame


2. Fond de ten cu efect matifiant Oriflame Beauty - nuanta Porcelain
Fond de ten mătăsos, cu textură uşoară, care conferă pielii un aspect complet mat, care rezistă. Conţine microgranule de silică, ce absorb continuu excesul de sebum, menţinând aspectul perfect mat al tenului. Formulă pe bază de apă, perfectă pentru tenul mixt/gras.
20 lei/ 30 ml

3. Corector Oriflame Beauty Studio Artist - nuanta Light
Complexul de reflexie a luminii Illuma-Flair difuzează lumina pentru a estompa liniile fine ÅŸi imperfecÅ£iunile - cearcănele, coÅŸurile ÅŸi venele par să se ascundă sub fardul perfect natural. Textura plăcută a corectorului ÅŸi formula sa hidratantă asigură un machiaj lejer, confortabil ÅŸi de efect. 
Pret: 9 lei/ 10  ml




Fondului de ten urmeaza sa ii fac un review cat de curand, pentru ca l-am mai avut si stiu ce face. Voi ati incercat vreunul dintre aceste produse?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB