joi, 31 ianuarie 2013

Preferatele lunii ianuarie


In primul si primul rand, nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul organizat impreuna cu Paletutze.ro, in care puteti castiga o paleta cu farduri in 120 culori mate si sidefate aici: http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/01/giveaway-paletutzero.html.

Si pentru ca suntem in ultima zi a lunii ianuarie, am decis sa va prezint ce produse am folosit cu precadere in acest rastimp. Produsele prezentat in noiembrie sau decembrie au cam ramas printre preferatele mele, insa in aceasta categorie le adaug si pe acestea:




1. Pensula Flat Top de la Elf
I-am facut review aici,asa ca stiti deja de ce imi place.

2. Tusul crema pentru ochi Elf Studio
Si acestuia tocmai i-am facut un review aici, sper totusi sa nu se usuce cu timpul.

3. Lotiunea de corp cu kiwi de la Balea
Imi place ambalajul, imi place mirosul .. si hidrateaza si bine. Impreuna cu untul de corp de la Gerocossen ma ajuta sa imi mentin pielea fina si hidratata. Voi da mai multe detalii intr-un alt post.

4. Creionul pentru sprancene de la Miss Sporty
L-am achiztionat acum vreo saptamana si ceva, insa l-am folosit in fiecare zi de atunci. Imi place culoarea, se aplica usor si periuta este foarte buna.

5. Gel contur ochi de la Hofigal
L-am primit cadou in cadrul unei promotii de la Dacic Cool. Mi se pare mai bun decat crema de la Cosmetic Plant, chiar reduce senzatia de ochi obositi si umflati, iar cearcanele sunt estompate. Voi rveeni cu un review zilele acestea.

5. Gel dupa epilare Epifin
Si acesat l-am primit tot cadou de la Dacic Cool si ma bucur tare mult ca am avut ocazia sa il incerc! Chiar este foarte bun pentru pielea sensibila de dupa epilat, deoarece de la unele creme de corp exista riscul sa ma irit. Insa daca folosesc Epifin, piele ramane fina si nu am nicio problema.

6. Crema energizanta de maini cu menta si zmeura Nature Secrets de la Oriflame
Desi nu este o crema care sa hidrateze in profunzime, imi place sa o folosesc datorita mirosului extraordinar de menta si zmeura. Stiti deja ca ador gelul de dus din aceeasi gama caruia i-am facut review aici.

Voi ati incercat vreun produs din cele prezentate? Sau macar va tenteaza vreunul?

10 comentarii:

Milena spunea...

ma tenteaza produsele elf, pe astea nu le-am incercat de la ei. si eu am o crema de maini de la Oriflame, dar pe cea cu mango si jojoba si imi place mult, e hidratanta bine. mmm...si ma mai tenteaza si crema cu kiwi, cred ca e super faina. pup

Portraitinblack spunea...

Recomand produsele de la ELF, mai ales pe acestea si am mai citit si alte pareri pozitive. Crema cu kiwi e faina intr-adevar, ma bucur ca mi s-a dat sansa sa o am.

bydee-make-up spunea...

Cate bunatati...Sa le folosesti cu placere in continuare. :)

Portraitinblack spunea...

Multumesc! :*

Alina spunea...

eu am terminat lotiunea cu kiwi in decembrie :).

Portraitinblack spunea...

Eu mai am cateva folosiri..tot am alternat-o. Ma bucur ca nu mi s-a terminat inca:))

Alina Anghel spunea...

Crema aia de maini cu zmeura chiar miroase bine, dar in rest nu e buna de nimic ...

Portraitinblack spunea...

Da, nu prea hidrateaza asa bine, insa pentru ca nu am mainile prea uscate si o aplic des ca a mea este in regula, deocamdata.

Larisa Duță spunea...

Se pare ca-ti plac aromele fructate :)

Portraitinblack spunea...

La creme, da :)

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB