luni, 28 ianuarie 2013

Song of the Day



Pentru ca sunt in plina sesiune, imi este cam greu sa imi rup din timpul liber pe care il am ca sa scriu aici. Timp as avea, ca nu stau numai cu nasul in carti, insa orice moment liber il petrec fie cu fetele, fie cu prietenul meu, fie la un serial. De aceea postarile sunt mai rare, review-urile si mai si.

Abia astept sa va arat ce am comandat de pe mua.store.co.uk, sper sa ajunga saptamana asta, pentru ca am vazut fete carora deja le-a ajuns. Vor fi si primele mele produse MUA folosite, asa ca sigur voi reveni cu impresii dupa ceva timp.

Intre timp, va las cu o melodie pe care eu o ador. Cred ca aveam in jur de 13-14 ani cand o dadeau pe MTV/ VH1. Mereu cand o ascult imi da o stare de bine, insa usor melancolica:


 


O zi frumoasa si o saptamana cat mai buna! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB