sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Review - ELF Studio Powder Brush (Flat Top)






Dupa cum m-am si laudat, am cumparat, profitand de reducerile de pe http://eyeslipsface.com.ro/ si aceasta pensula pentru pudra, Flat Top. Sincer, eu am cumparat-o pentru aplicarea fondului de ten, pentru ca am citit asa multe despre ea incat eram curioasa cum se comporta.


Ce spun ei:
Aceasta noua pensula anti-bacteriana cu peri sintetici de Taklon este mai moale, absoarbe mai bine si poate fi folosita cu produse umede sau uscate. Fii un makeup artist profesionist si creaza un look fara imperfectiuni cu aceasta pensula e.l.f. studio!
-         Creaza un machiaj profesionist
-         Acoperire maxima
-         Folosita pentru pudra sau blush, pentru o conturare perfecta
*Vegan Friendly



Ce spun eu:

M-am bucurat tare mult cand a venit coletul si am vazut ca este in regula, deoarece s-au plans fete ca manerul era dezlipit sau ca pensula nu era finisata bine, perii fiind taiati inegali. Am folosit-o aproape zilnic si am spalat-o des, iar forma a ramas aceeasi si perii nu au cazut. 

Imi place ca este neagra si simpla, pare eleganta. Manerul pare lipit cum trebuie, sper sa nu am probleme, pentru ca nici cu pensula Stipple nu am patit nimic. Perii sunt taiati drept si este o pensula destul de densa si fina, imi aminteste de pensula Kabuki ( review aici). Insa nu este chiar atat de deasa ca aceasta din urma, dar evident mai densa decat cea Stipple. 

O folosesc doar la aplicarea fondului de ten, pentru ca la pudra mi se pare ca este ca mai toate pensulele. Intai pun pe fata 4 puncte de fond de ten, pe pometi, frunte si barbie si apoi, prin miscari de tapotare, aplic uniform fondul de ten pe toata fata. Imi place ca aplicarea este mai rapida decat atunci cand folosesc pensula Stipple (review aici), pentru ca fondul de ten pare ca devine una cu pielea si nu trebuie sa insist mult in acelasi loc pentru uniformizare. De asemenea, este de ajuns un singur strat de fond de ten si obtin o acoperire medie spre mare, chiar si cu fonduri de ten care nu au o acoperire asa buna si pe care trebuia sa le aplic in 2 straturi subtiri. Asadar, economisesc si produs. Trebuie intins bine fondul de ten inspre gat si pe linia parului, deorece, dand o acoperire buna, exista riscul sa ramanem cu dungi inestetice acolo unde ne-am oprit din aplicat.

In ceea ce priveste curatarea, este o pensula care se curata destul de greu. Fondul de ten ramane putin pe perisori si trebuie insistat mult pana sa se curate si pensula sa arate ca noua. Insa se usuca relativ repede, daca o spal seara, a doua zi este numai buna de folosit.De asemenea, ma bucur ca nu a pierdut peri, la prima spalare doar ce a cazut 1.

In concluzie, imi place pensula si nu regret ca am cumparat-o. Insa tot visez la o pensula Sigma F80, pentru care adun bani de ceva timp.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB