marți, 8 ianuarie 2013

Review - Gerocossen Crema de gomaj



Dupa cum m-am laudat aici, am cumparat de pe  http://magazin.daciccool.ro/ si crema de gomaj de la Gerocossen, pe care am folosit-o in ultima luna foarte mult. Mai am si crema de gomaj de la Cosmetic Plant, dar am vrut sa o incerc si pe aceasta.


Ce spun ei:
Cu complex pretios din masline si samburi de caise 
Crema de gomaj Gerocossen Activa Hydraferm are o formula speciala antirid, imbogatita cu complex pretios din masline si microsfere din samburi de caise. Curata in profunzime porii si elimina impuritatile de pe piele, indeparteaza celulele moarte, stimuleaza regenerarea celulara si permite o penetrare mai buna a ingredientelor active din produsele de ingrijire.
Pret: 15 lei/ 50 ml


Ce spun eu:

Ambalajul este foarte stilat, ca si in cazul altor creme de la Gerocossen. Este si destul de solid, ceea ce este un plus. Are 50 ml, o cantitate suficienta, mai ales ca eu folosesc crema maxim de 2 ori pe saptamana.

Consistenta este cremoasa, iar particulele exfoliante sunt foarte mici, insa dure. Numai uitati ce dragut arata:







Din pacate nu mai am cutia de carton in care a venit, iar pe ambalaj nu sunt trecute si ingredientele. Insa vedeti ca spune ca este fara parabeni si ca are ca ingrediente active masline si samburi din caise. Banuiesc ca particulele exfoliante sunt formate din samburi de caise, iar crema in sine contine ulei de masline.

Am luat-o mai ales pentru ca simt nevoia sa contribui la indepartarea celulele moarte, pentru ca mi se pare ca asa pielea se regenereaza mai usor. De regula o folosesc 1 data pe saptamana, insa mi s-a intamplat sa o folosesc si de 2 ori in aceeasi saptamana.
Este nevoie de o cantitate foarte mica de produs, asa ca sigur voi avea crema o buna bucata de timp. Se intinde foarte usor pe piele si se simte foarte fina pe fata. Particulele exfoliante sunt mici si dure, insa nu simt ca imi agreseaza pielea. Dupa ce o clatesc de pe fata, simt cum tenul meu este mai curat si mai fin. De asemenea, nu usuca deloc pielea, ci din contra chiar, imi simt fata destul de hidratata, poate din cauza maslinelor continute. Nu stiu ce sa zic legat de efectul antirid, pentru ca nu am inca probleme cu ridurile, insa garantez ca exfoliaza foarte bine tenul.

In concluzie, imi place si va fi pe lista mea de cumparaturi cand se va termina. Voi ati incercat-o?

4 comentarii:

Alina spunea...

dupa cum arata, imi aduce foarte bine aminte de cea de la bioten, iar aceea imi usca tenul prea tare :(.

Anonim spunea...

Nu cunosc crema de la Bioten.. insa nu imi usuca deloc fata, ci parca o hidrateaza. Insa eu am un ten gras si se usuca mai greu :)

Blue Lady spunea...

te-am descoperit deabia acum ca si acesta crema de altfel :))), o sa o cumpar si eu sa vad pe tenul meu daca da acelaesi rezultate. are si un pret foarte bun. te-am pupat: *
http://albastruintens.blogspot.ro/

Anonim spunea...

Da merita incercata pentru ca nu face o gaura in portofel :)) Si daca nu se potriveste tenului, macar stim ca nu am dat mult pe ea! :*

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB