miercuri, 31 octombrie 2012

Bunatati de la ELF [2]

Pentru ca am primit pe newsletter noile promotii, nu m-am putut abtine sa nu comand ceva. Plus ca am iesit chiar ieftin: transport gratuit + 30% reducere la produse. Asadar, mi-am imbogatit colectia de produse ELF. Ce am cumparat:




1. Pensula Kabuki pentru fata

Aceasta noua pensula anti-bacteriana cu peri sintetici de Taklon este mai moale, absoarbe mai bine si poate fi folosita cu produse umede sau uscate. Fii un makeup artist profesionist si creaza un look fara imperfectiuni cu aceasta pensula e.l.f. studio! Pensula Kabuki este usor de folosit, ofera o acoperire usoara a fetei sau a corpului, asigurand un finisaj fara imperfectiuni. Pensula compacta are o marime perfecta pentru a permite aplicari precise si controlate a bronzer-ului, a pudrei sau a unui iluminator. *Vegan Friendly

E asa dragalasa, micuta.. doresc sa o folosesc pentru pudra.

2. Pensula Essential pentru fond de ten

Obtineti un machiaj ultra-fin, fara pori cand aplicati fondul de ten. Pentru rezultate excelente utilizati pensula cu miscari de sus in jos. Toate pensulele e.l.f. Professional au fost create si testate de catre make-up artistul profesionist Scott Vincent Borba. Fiecare pensula are un design ergonomic pentru a se potrivi perfect in mana voastra si a facilita obtinerea unui machiaj perfect.

E putin mai rara decat ma asteptam, dar e in regula. Dupa ce o voi folosi voi reveni cu un review.

3. Servetele absorbante pentru fata

Aceste servetele absorb instantaneu grasimea, micsoreaza porii si matifiaza pielea. Textura de bumbac reduce luciul pielii si o pastreaza mata pentru ore intregi. Extractul de ceai verde ajuta la retexturizarea pielii, mascand imperfectiunile tenului. Pachetelul intra cu usurinta in geanta, pentru a-l putea lua cu voi oriunde.Contine 50 de servetele.

Nu am putut lasa sa treaca o comanda fara sa iau si servetelele, imi plac mult si mai bine sa am, decat sa trebuiasca sa dau o comanda special pentru ele. Review aici !

4. Pensula Studio Stipple


Aceasta noua pensula anti-bacteriana cu peri sintetici de Taklon este mai moale, absoarbe mai bine si poate fi folosita cu produse umede sau uscate. Fii un makeup artist profesionist si creaza un look fara imperfectiuni cu aceasta pensula e.l.f. studio! Perii stratificati creaza un look soft si lejer, perfecta pentru aplicarea fondului de ten sau pentru a adauga culoare pometilor si a-i evidentia. Utilizati aceasta pensula cu orice produs de fata, lichid sau pudra, ca de exemplu fond de ten, blush sau bronzer.

Da, stiu, mai am una. Insa am considerat ca este bine sa am 2 :una pentru acasa, una pentru camin. Si-asa era la reducere. Si chiar imi place, dupa cum v-am spus si aici

5. Spray fixare machiaj (Make-up Mist & Set)

Ati dori sa aveti un produs pentru machiaj asa cum este fixativul pentru par? Ei bine... pastrati-va machiajul la fel pe intreaga perioada a zilei cu un produs miraculos si invizibil, noul nostru spray pulverizator pentru fixarea machiajului. Acesta revigoreaza, hidrateaza si netezeste tenul cu ajutorul unor ingrediente cum ar fi aloe, ceai verde, castravete si vitamina A, C & E. Formula usoara, care nu contine alcool imbunatateste machiajul si il ajuta sa ramana la fel de intens.

Imi doream de mult timp un asemenea spray, l-am vazut prin tutoriale, acum urmeaza sa vad daca ma multumeste.

Nu am scris preturile pentru ca sincer nu mai stiu exact cat am dat, insa reducerea era de 30%, asa ca se poate calcula. Produsele au ajuns in stare buna, fiecare in amabalajul ei..si abia astept sa le incerc!

1 comentarii:

Review – Pensula Kabuki pentru fata ELF Studio « Beauty call … spunea...

[...] cumpar aceasta pensula de pe www.eyeslipsface.com.ro, cum am spus si aici , si de cand am luat-o nu am mai dat-o din mana in vreuna din zile. Am vrut de mult timp o Kabuki, [...]

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB