duminică, 7 octombrie 2012

Review - Masca de par Kallos Latte



 

Pentru ca am auzit multe despre mastile de la Kallos, am spus sa incerc si eu macar una dintre ele. Deoarece am parul vopsit de vreo 3 ani, m-am gandit ca mi-ar fi de ajutor Latte, vazand ca este indicata pentru parul vopsit. Parca si Frutta are aceleasi indicatii. Prima data m-a cucerit mirosul ei, dar inca de la prima spalare am observat un efect pozitiv. Asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi experienta mea cu Latte.

 

Ce spun ei:

Indicat pentru păr cu fir subţire, degradat, vopsit, sau permanentat, lăsând părul noale şi strălucitor. Folosirea pe o perioadă îndelungată poate stopa căderea părului.

 

Ce spun eu:

Ambalaj: Masca vine intr-un borcan dragut, mititel. Se gaseste la 275 ml, la 800 sau la 1000 ml parca. Eu am varianta de 275 ml. Pe borcanel gasim ingredientele si modul de folosire. Este usor de depozitate, ocupa loc foarte putin, usor de tinut in mana si de luat masca. S-ar putea comenta ca nu este tocmai igienic sa ne bagam degetutele mereu in tot borcanul, dar pe mine nu ma deranjeaza. Imi place ca borcanul este transparent si pot sa vad cat mai am inauntru.

Ingrediente: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_352d90009.html - aici gasiti si ingredientele si daca sunt nocive sau nu. Din cate imi amintesc mai erau vreo 2 ingrediente, dar mi s-a dezlipit eticheta de pe borcanel si nu mai stiu.

Consistenta: Masca este cremoasa, putin mai densa decat un sampon. Are o culoare alba foarte faina si un miros extraordinar de bombonele cu lapte. Mirosul nu persista decat cateva ore, dar este superb. Imi place ca nu este lipicioasa si nu ramane pe degete. Este foarte usor de luat din borcanel si se intinde imediat pe par.

Folosire : Pe borcanel spune ca masca trebuie folosita pe parul proaspat spalat, umed si se lasa 5-10 minute. Eu o folosesc de 2 ori pe saptamana, dupa ce ma samponez si ma clatesc. Nu folosesc balsam, masca este pe post de balsam la mine. De regula o las 10-15 minute, pentru ca ma gandesc ca nu are ce dauna firului de par. Nu am un timp fix, depinde cat am rabdare sa astept. Incerc mereu sa nu o aplic pe scalp, pentru ca mi se pare ca se ingrasa parul mai usor astfel. O aplic pe lungimea firului de par si insist pe varfuri. Dupa ce trece timpul, ma clatesc foarte bine cu apa. Chiar si folosita de 2 ori pe saptamana mai am o gramada de masca. Tine foarte foarte mult, pentru ca nu este nevoie de mult produs la o folosire.

Efecte : Am deja 1 luna jumatate de cand o folosesc regulat si sunt multumita de ea. Se lauda ca stopeaza caderea parului daca este utilizata timp indelungat. Nu pot sa ma pronunt asupra acestui aspect, nu am observat nimic in acest sens. De asemenea, nu pot spune daca parul deivne mai stralucitor, pentru ca oricum il am stralucitor de la vopseaua de par. Oricum, parul arata sanatos. Insa pot spune cu mana pe inima ca parul meu este mai matasos si mai moale dupa ce o folosesc, iar efectul ma tine pana la urmatoarea spalare ( ~3 zile).  Nu mai este incalcit, il pieptan mult mai usor si se aseaza foarte bine. Avand parul ptin ondulat, pot spune ca am observat ca imi cuminteste varfurile si parul este mai drept. Asa ca sunt happy tare.

In concluzie, imi place masca si o voi folosi in continuare. Nu am avut nicio experienta neplacuta cu ea pana acum. Pentru 6 lei cat costa, chiar e buna si sunt multumita.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB