duminică, 14 octombrie 2012

Review - Fond de ten EverLasting by Oriflame







Dupa cum stiti, Oriflame a lansat noul fond de ten EverLasting. Cu aceasta ocazie s-a organizat o campanie de testare, iar bloggeritele invitate au organizat la randul lor concursuri cu tema "Tu cum iti alegi fondul de ten?"pentru a decide cine va testa produsul alaturi de ele. Am participat si eu la acest concurs si, multumita Alinei Anghel , care m-a ales castigatoare pe blogul ei,  am avut ocazia sa il testez. Am deja 2 saptamani aproape de cand il folosesc si mi-am format o parere. Eu am ales nuanta Porcelain, care este cea mai deschisa, pentru ca iarna sunt foarte alba si ma bucur sa vad ca mi se potriveste foarte bine. Mai are inca 5 nuante din cate am vazut.

Ce spun ei:

Fond de ten ultra-eficient, cu Tehnologie Patentata de ingrijire a Pielii si multiple beneficii asupra tenului
Testele clinice au confirmat rezistenta la transfer, pentru un efect de lunga durata
Formula lejera contine silicon, ce contribuie la obtinerea unui aspect final catifelat si mentinerea unei senzatii de confort
Acoperire medie spre mare


Ce spun eu:

Ambalaj: Fondul de ten vine intr-un tub de plastic tare, ceea ce imi place mult, pentru ca deja l-am scapat pe jos si daca era de sticla ramaneam cu fondul de ten pe gresie. Are o pompita rosie, draguta, care permite dozarea produsului dupa bunul plac. Imi place ca pot turna chiar si un punctulet de fond de ten, nu scapa pompa mai mult decat vreau eu sa folosesc. De asemenea, imi place si ca are capac, fata de Giordani care nu are. Mi se pare mai igienic si protejeaza mai bine si pompita sa nu iasa fondul de ten daca apas din greseala. Tubul vine intr-o cutie de carton care contine lista cu ingredientele si alte informatii utile. Este foarte girlie, cu capacelul rosu si cu argintiul de la nume si imi place.

Ingrediente : Am pus o imagine cu ingredientele, insa este foarte neclara, imi pare rau dar nu am aparatul la mine sa pot face o poza buna de aproape:




Are parabeni, dar dupa cum stiti s-a dovedit ca nu sunt asa rai cum credem.  Parfumul poate fi iritant pentru cei cu tenul foarte sensibil. In rest nu am cautat ingredientele sa vad ce efect au, pentru ca de regula nu am reactii adverse.

Consistenta: Nu stiu de ce ma asteptam sa fie lichid, gen Giordani (tin minte ca mi s-a parut lichid cand l-am avut si curgea cam mult). Asa ca am fost surprinsa sa vad ce cremos este. Intr-adevar este fluid, dar nu curge. Fiind putin cremos, se intinde foarte usor si bine si cu degetele si cu pensula. Cu bureteii nu am incercat, dar cred ca merge. Are un parfum discret, dar care nu persista pe fata.

Efecte: Imi place acest fond de ten foarte mult. Si-a gasit un locusor in randul fondurilor de ten preferate.  Sa o luam pe rand:

- acoperire: Ei spun medie spre mare, eu as zice mai degraba doar medie. Acopera bine, dar nu chiar tot. Pe zonele cu probleme mai mari am observat ca gradul de acoperire este mic, nu mediu. Insa este buildable si se poate aplica al doilea strat fara a da un aspect incarcat. Asa ca nu pierde mult la acoperire.

- rezistenta: Fondul de ten rezista pe fata mea cam 8 ore. Nu l-am incercat mai mult de atat asa ca nu ma pot pronunta. Pe un ten normal sau uscat cred ca rezista mai mult. Imi place ca luciul isi face simtita prezenta abia dupa vreo 3 ore, desi la unele fonduri de ten matifiante aparea intr-o ora de obicei. Fixat cu pudra, rezista fara luciu cam 5 ore. Dar desi incepe sa luceasca fata, fondul de tan ramane fixat pe fata, in sensul ca nu curge si nu se strange si nici nu dispare miraculos de pe piele. Acoperirea ramane la fel de buna. In ceea ce priveste rezistenta la transfer, ma declar multumita. Am presat un servetel alb pe fata si s-a luat foarte foarte putin, iar la o simpla atingere nu s-a luat deloc. Asa ca eu zic ca este destul de rezistent, pentru ca se ia doar daca se apasa ceva pe fata mai tare.

- finish: Aspectul conferit este natural. Nu este prafos si nici nu se vede ca o masca. Am observat ca, desi la inceput mi se parea putin deschisa nuanta, pe piele s-a adaptat in cateva minute culorii mele  si nu s-a vazut diferenta fata-gat. Finish-ul nu este chiar mat, dar nu este un fond de ten matifiant.  Mi se pare ca are un efect iluminator pe fata, si imi place mai ales iarna, cand nu am nevoie de matifiere in exces.

Pret: 34 lei (la reducere acum 22 lei) / 30 ml.

In concluzie, imi place. I-as da un 9/10 doar pentru ca pe zonele problematice acoperirea este mica. Desi am nevoie de o acoperire putin mai mare decat imi ofera, este buildable asa ca sunt multumita. Multumesc Oriflame si Alina Anghel ca mi-au dat sansa sa il testez si il voi mai cumpara. Bineinteles, parerea mea nu a  fost influentata de modul de achizitie.

1 comentarii:

Alina lui Brumarel spunea...

hey! cred ca n-ai inteles bine, esti prima care a comentat, asa ca ai castigat!!! sa ma cauti pe mail.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB