sâmbătă, 27 octombrie 2012

Review - servetele demachiante Ops




Am luat aceste servetele de la Profi, cu 3,5 lei pentru 20 de bucati.Asa ca am zis ca merita incercate, pentru ca nu e pierdere mare daca nu imi plac.

Ce spun ei:

- curata ,tonifica, hidrateaza si revitalizeaza

Ingrediente active: Aloe Vera, Chamomile(musetel)

Sunt ideale pentru curatrea zilnica de impuritati si machiaj ale fetei si gatului tau, dintr-o singura miscare. Delicate cu pielea ta, curata chiar si cel mai rezistent machiaj al ochilor, avand grija in acelasi timp de pielea sensibila din jurul acestora.

Testate microbiologic si dermatologic. Ph Neutru

Ce spun eu:

Sunt ambalate in modul clasic al servetelelor demachiante, iar pe ambalaj gasim destule informatii folositoare. Imi plac tare mult cum sunt la atingere. Sunt foarte moi, fine..nu simti ca zgarie fata. De asemenea, sunt imbibate foarte bine, nu se usuca imediat cum le scoti din pachet.

Fiind imbibate in destul de mult produs, curata destul de usor machajul. Totusi, daca este un machiaj rezistent la apa sau transfer, am observat ca se curata mai greu (nu cum se lauda ei ca dintr-o singura miscare "dispare"machiajul rezistent la apa). Insa pe mine nu ma deranjeaza, deorece oricum folosesc si un gel de curatarea sau apa micelara ulterior demachierii. Se lauda ca sunt pentru pielea sensibila, insa eu nu sunt asa sensibila asa ca nu-mi dau seama daca au vreun efect sau nu. Imi place si ca servetelul este destul de mare si imi ajunge unul pentru toata fata, asa ca nu se termina repede.

Se mai lauda si ca tonifica, hidrateaza, revigoreaza. Ce sa zic, eu nu prea cred ca un servetele demachiant poate face mai mult decat sa curete machiajul, pentru asta sunt cremele. Nu-mi simt fata uscata dupa folosire si nici nu mi-au aparut puncte negre si cosuri de la el. Nu imi ramane fata rosie, asa ca nu sunt agresive cu tenul. Insa revigorata si tonifiata nu ma simt. Dar nici nu ma asteptam. Cred ca e mai mult o tehnica de marketing.

Ma bucur ca le-am cumparat, pentru ca m-au multumit si am Profi langa mine asa ca este foarte usor sa le recumpar. Nu stiu daca se gasesc si in alta parte, oricum nu auzisem nici eu de ele pana sa le vad pe raft. Pentru banii dati eu zic ca sunt bune.



LE : am incercat si celalata varianta cu Aloe Vera si galbenele, si imi place si mai mult. In concluzie, merita.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca merita incercate. Si eu sunt in cautare de ''demachiantul perfect''.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB