miercuri, 17 octombrie 2012

Rutina mea de ingrijire a tenului

Pentru ca am tot vazut pe bloguri si pe youtube si pentru ca si mie imi place sa vad ce obiceiuri de ingrijire au alte fete, m-am hotarat sa va arat si eu ce rutina am zilnic. Stiu ca e posibil sa nu respect intocmai toti pasii sau sa nu folosesc neaparat produsele cele mai indicate, insa m-am obisnuit asa si nu mi-a facut rau. Am observat din contra ca mi s-a mai redus acneea, sebuumul s-a mai domolit pe cat este cu putinta si tenul arata mai bine. Nu voi face mini-reviewuri, deoarece doresc sa fac la fiecare dintre produse cate un review.  Sa incepem..

Dimineata :

1. Curatare cu spuma de curatare Boots Tea tree & Witch hazel

2. Aplicare Lotiunea tonica fara alcool cu Aloe Vera de la Cosmetic Plant

3. Aplicare Crema-gel matifianta Elmiplant Skin Control

4. Aplicare Crema contur ochi cu efect anticearcan Cosmetic Plant

Si apoi machiaj, in zilele in care este nevoie.

 

Seara:

1. Demachiere cu servetele demachiante (stiu ca nu sunt o solutie prea buna, dar m-am invatat asa)  sau cu Apa micelara Blanchette B

2. Curatare+exfoliere cu Gelul exfoliant zilnic Elmiplant Skin Control (review aici)

3. Aplicare Crema hidratanta anti-imperfectiuni Elmiplant Skin Control (review aici)

4. Aplicare Crema contur ochi cu efect anticearcan Cosmetic Plant

 

Tenul meu este gras si am incercat sa adaptez rutina pentru a mi se potrivi. Lotiunea tonica este indicata tenului normal sau uscat, insa mie mi se potriveste numai bine, pentru ca si-asa folosesc destule produse care ar putea usca tenul. O data pe saptamana imi fac si o masca cu argila de la Aslavital (review aici) . Daca mai prind si alte masti, mi le fac de regula dupa ce ies de la dus. Si iarna probabil voi apela si la masca de la Avon Naturals cu miere. Cam asta este rutina de vreo luna si mi-a fost bine. Voi ce obiceiuri aveti?

 

1 comentarii:

Review – Cosmetic Plant Loţiune tonică fără alcool cu Aloe Vera « Beauty call … spunea...

[...] ca stiu ca poate irita tenul. Am folosit-0 regulat, in fiecare dimineata dupa ce ma curatam (rutina aici), asa ca am reusit sa imi fac o parere cu privire la acest [...]

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB