miercuri, 10 octombrie 2012

Review - Fond de ten All day Wear Trendy (by Cosbell)





Pentru ca avusesem o pudra de la Trendy care mi-a placut cum s-a "comportat", am zis sa acord o sansa si fondului de ten, mai ales ca il gaseam peste tot pe unde ma uitam. Cand am vazut si pretul mic, nu am putut rezista tentatiei, desi mai aveam cateva fonduri de ten adunate. Am luat nuanta 02 Light Beige, crezand ca nu e cea mai deschisa, pentru ca mai aveam inca urme de bronz si sa nu fiu prea alba. Insa am observat ca este o nuanta foarte deschisa, gen Ivory. Nu ma deranjeaza, deoarece si-asa eu sunt alba 70% din an. Nu cred ca exista nuanta 01, nu am vazut-o nicaieri. Dar puteti sa ma corectati.



Ce spun ei:

- oil-free

- rezistent

- spf 15

- acoperire perfecta

- textura usoara

- finish natural

- pentru toate tipurile de ten

Nuante: de la 02  la 07



Ce spun eu :

Ambalaj: Fondul de ten este intr-un tub, ca multe alte fonduri de ten. Este usor de dozat produsul si incape in orice portfard. Este igienic si imi place ca nu are gaura prea mare sa curga foarte mult fond de ten deodata. Imi place ca are 35 ml, e mai deosbit asa fata de cei 30 ml obisnuiti.

Ingrediente: Chiar am vrut sa fac o poza ingredientelor, dar nu iese clara poza de aproape .. Imi pare rau. Nu stiu exact ce este iritant, dar contine Parfum, care sigur este printre iritanti. In rest, nu garantez pentru nimic, este ditamai lista de ingrediente si nu am acum timp sa le enumar. Are si 2 parabeni, dar stiti ca s-a discutat cum ca de fapt nu ar fi toxici pe cum credem. Mai contine si Talc, care poate infunda porii, dar eu am mai multe fonduri de ten care contin talc si nu am avut probleme.


Consistenta : Fondul de ten este cremos, nu foarte dens, dar nici lichid. L-as descrie drept o crema fluida. Imi place foarte mult textura lui light, care-l face usor de aplicat. Are un parfum foarte fin, de la castor oil cred, dar nu pot explica exact a ce miroase.. oricum, abia se simte.


Efecte : Fondul de ten are o textura usoara, de aceea se intinde foarte usor si intra rapid in piele, uniformizand nuanta tenului si acoperind imperfectiunile. Acoperirea este medie, la aplicarea unui singur strat, dar este buildable si se poate pune un al doilea strat pentru o acoperire mai mare. Nu are efect de masca, sau aspect prafos. Este putin prafos daca pielea nu este hidratata cum trebuie, evidentiind zonele uscate. Dar cu o crema buna, nu sunt probleme. Eu am folosit crema-gel matifianta de la Elmiplant, care nu este atat de hidratanta si fondul de ten arata bine pe fata. Se lauda cu un finish natural si chiar mi se pare ca au dreptate. Nu este extrem de mat, de altfel un aspect natural exclude matifierea extrema. Am observat  ca in aprox. 3 ore de la aplicare fata incepe sa luceasca. Oricum nu am gasit inca fondul de ten perfect, care sa stea cat mai mat pe fata mea. Cu toate astea, imi place pentru ca fondul nu dispare de pe fata si nu curge. Acoperirea ramane foarte buna desi fata imi luceste. Si o mai tine asa cateva ore. Cu alte fonduri de ten, odata cu aparitia luciului disparea incetisor fondul de ten, asa ca acesta are un mare plus. Este intr-adevar oil-free, se vede pe fata mea, pentru ca daca as folosi ceva pe baza de ulei as fi bec din primele 10 minute. De asemenea, este light, abia se simte pe fata. Imi place ca nu simt ca am tenul foarte incarcat si cu toate astea acoperirea este buna. Am mai observat ca ramane fixat pe fata si nu se strange in liniile fine de pe fata. Imi place are SPF 15, protectia solara este importanta si foarte utila. Nu mi-a provocat acnee sau iritatii, asa ca imi imaginez ca nu este foarte daunator si ma bucur ca il pot folosi in continuare.

Nu mi-a placut ca:

- nu este rezistent la transfer, am observat ca se ia pe telefon

- nu matifiaza, dar nici nu promite ca ar face asta pe de alta parte.. oricum la mine niciun fond de ten matifiant impiedica luciul sa apara

- evidentiaza zonele uscate daca nu sunt hidratate cum trebuie



Oricum, eu sunt multumita de el. Am dat 18 lei pe el si nu aveam asteptari prea mari, dar pot spune ca imi place mai mult ca Miss Sporty So Matte pe care l-am folosit in vara de exemplu. Vi-l recomand si merita incercat, mai ales ca are si SPF 15.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Asta a fost primul meu fond de ten.. Chiar mi-a placut si se mentinea decent de ten (ten gras si acneic), doar ca nu l-am mai gasit :( Apropo, 01 aveam eu :D

Anonim spunea...

Si mie imi place. Da? Nu stiam ca exista 01:)) In Iasi se gaseste pe la cateva standuri si am vazut si online tot cam la 17 lei..

Anonim spunea...

Mare diferenta intre 01 si 02 nu am vazut sa fie.. plus ca in general am vazut ca aveau doar nuante deschise :-? Aici in Bacau nu l-am mai gasit si a trebuit sa ma reorientez, insa pot afirma ca sunt fonduri de ten incercate mult mai scumpe decat acesta si care nu-si faceau treaba la fel de bine.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB