joi, 4 octombrie 2012

Fond de ten Kallos Pure Make-up - vanzare!



Vand fond de ten Kallos, Pure Make-up, nuanta 02. Abia ce l-am incercat, dar din pacate are un subton roz si nu mi se potriveste. L-am luat fara sa am tester si nu s-a nimerit a fi neutru sau mai galben. Este intr-un tubulet care permite dozarea dupa bunul plac si este astfel si igienic. Are o consistenta cremoasa, nu este chiar fond de ten lichid, dar nici foarte dens. Se intinde foarte bine si usor, intra in piele repede si are acoperire medie spre mare. Este si buildable asa ca nu este problema.  Se lauda cum ca are vitamine su protectie UV/UB dar nu spune ce SPF are.  Imi place cum se vede pe fata, nu usuca, nu mi-a provocat iritatii sau cosuri. Din pacate eu nu am subton roz. Asa ca poate il doreste cineva.

Expira: octombrie 2014
Gramaj : 30 ml
Pret: 7 lei

2 comentarii:

Stefania spunea...

buna, doresc sa-l achizitionez daca mai este disponibil!

Anonim spunea...

Da, este :) daca esti din Iasi ne putem intalni saptamana viitoare. Da-mi un mesaj la andreeaa.apostol@gmail.com daca te intereseaza!

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB