vineri, 12 octombrie 2012

Bunatati de la Oriflame





In sfarsit a ajuns comanda mult asteptata. Nu e mare, dar imi doream tare aceste produse. Asa ca trebuie sa ma laud. Nu ma apuc sa fac review pentru ca nu ma pot pronunta din prima, decat cu privire la aspect/miros. Gelul de dus l-am mai avut si tot incerc sa imi fac curaj sa ii fac review-ul bine meritat, dar gasesc mereu alte produse la care imi vin mai multe idei pentru review. Asadar, produsele comandate sunt:



1. Gel de dus exfoliant cu menta si zmeura Nature Secrets

Pret:  10 lei (reducere)  /250 ml

2. Crema energizanta de maini cu menta si zmeura Nature Secrets

Pret:   7 lei (reducere)  / 75 ml

Frunzele verzi ale mentei improspateaza, stimuleaza si racoresc, avand in acelasi timp proprietati de intensificare a hidratarii. Fructele rosii de zmeura sunt bogate in antioxidanti cu efect protector cum ar fi vitamina C energizanta.



3.  Balsam Tender Care Cherry(sau cutiuta cu minuni)

Balsam protector multifunctional cu aroma de cirese. Calmeaza pielea si ii imbunatateste nivelul de hidratare. Se foloseste pe fata si pe corp pentru a catifela imediat zonele aspre.

Pret:  7 lei (reducere) / 15 ml



4. Burete de baie Discover

Pret: 8 lei (reducere)



Dupa cum vedeti, am luat produse la reducere. Am scris descrierea din catalog si voi reveni cu parerea mea dupa ce le voi folosi. Laprima utilizare, sunt multumita de ele. Voi ati avut produsele acestea?

2 comentarii:

Saturdayx Alex spunea...

Wow, ce preturi bune ai gasit. Eu de obicei nu comand de la Oriflame pentru ca niciodata nu am gasit la reducere produsele pe care le cautam, sunt chiar uimita de preturile mici.
ps: buretele e adorabil!

portraitinblack spunea...

Da, am avut noroc atunci ca le-am gasit asa. Si mie imi place buretelul..si este si bun!

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB