marți, 23 octombrie 2012

Review - Tus pleoape Kallos




Cum mi se terminase tusul de la Avon, am decis sa incerc un alt brand si anume Kallos. Este primul produs de machiaj pe care il cumpar de la ei, asa ca nu stiam exact la ce sa ma astept. Dar pentru ca am dat comanda de pe www.1001cosmetice.ro si aveau si acolo tus Kallos am zis sa il adaug pe lista de comanda si l-am primti, asa cum m-am laudat aici . L-am luat in nuanta Black, nici nu stiu daca au si alte culori la Kallos.

Ce spun ei:

Culoare intensa.
Nu se usuca mat,are un efect glossy.
Aplicator tip pensula,rezista foarte mult timp si nu se intinde.

Ce spun eu:

Ambalaj : Ambalajul nu are nimic special, este un tub alb, mititel. Imi place ca are un capac bine fixat. Penita este ok, mi-ar fi placut sa fie putin mai tare, ar fi mai usor de folosit. Asa parca are perisori care se separa putin si poate sa o ia razna conturul. Dar oricum, este destul de buna, fiind subtire tusul se aplica relativ usor.

Consistenta: Tusul este lichid, specific tusurilor cu pensula. Imi place ca este un negru destul de intens si este glossy, dar nu foarte stralucitor. Se aplica usor si se usuca repede odata aplicat.

Efecte: Imi place acest tus. Este pigmentat,se aplica usor pe pleoape si arata foarte bine. Merge aplicat si in dunga subtire, dar si dunga mai groasa. Cu cat este mai groasa dunga, cu atat se usuca mai greu, dar cred ca asta este de inteles. Am observat ca am stat toata ziua cu el si nu s-a intins si nu a curs. Culoarea a ramas la fel de intensa iar dunga nu s-a clintit din loc.

In concluzie,l-as recumpara. Costa 7,5 lei si eu zic ca isi merita banii pe deplin.

1 comentarii:

Saturdayx Alex spunea...

Multumesc pentru descriere. M-ai convins sa il incerc si eu.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB