marți, 9 octombrie 2012

Review - Elmiplant gel exfoliant zilnic Skin Control




In postul Bunatati de la 1001cosmetice m-am laudat cum ca am achizitionat si gelul exfoliant zilnic de la Elmiplant Skin Control, pentru 13 lei. Am vrut sa fac inca din prima zi un review, dar m-am gandit sa mai astept putin sa vad daca are vreun efect advers pentru tenul meu. Dupa folosiri repetate, m-am convins : nu dauneaza cu nimic.  Asa ca nu mai are rost sa aman review-ul, ca si-asa tot statea prin Draft-uri.

Ce spun ei:

Acest gel special formulat cu ingrediente active naturale, exfoliaza si purifica tenul, prevenind aparitia punctelor negre.
Micro-particulele naturale de Bambus curata pielea la suprafata, indepartand eficient celulele moarte, sebumul si impuritatile care astupa porii. Extractul de Lemongrass, cunoscut pentru proprietatile sale antiseptice, stimuleaza si revigoreaza tenul, lasandu-l improspatat si tonifiat.
Rezultate dovedite clinic: punctele negre sunt eliminate, pielea este mai neteda si mai curata, fiind in acelasi timp protejata impotriva deshidratarii.

Ce spun eu:

Ambalaj: Gelul vine intr-o tub de 150 ml cu capacel. Are un orificiu mic prin care iese produsul. Imi place ca nu este foarte tare ambalajul si pot doza cum trebuie produs. Totodata, imi place ca este de plastic si nu se intampla nimic daca il scap pe jos. Are o culoare draguta, verzulie, ca toate produsele din gama Skin Control, care-mi da o stare de bine. Pe ambalaj gasim toate infromatiile necesare pentru folosire si efecte.

Ingrediente : Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates / Palmeth-25 Acrylate Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Phenoxyethanol, Parfum, Mannitol, Sodium Hydroxide, Cellulose, Ethylhexylglycerin, Capryloyl Glycine, Tetrasodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Cymbopogon Flexuosus Oil, Hydroxypropyl methylcellulose, CI 77289.  Nu mai stiu exact, dar parca nu am gasit ingrediente iritante cand am verificat pe Cosmeticscop, in afara de Parfum.. dar nu garantez, posibil sa mai fie vreo 2.  Spune ca are si extract de lemongrass, care stiam ca este iritant, dar cred ca este in cantitate mica si mie cel putin nu mi-a facut rau.

Consistenta : Dupa cum spune si denumirea, produsul are o consistenta de gel transparent, cu micro-particule de Bambus verzui si dragute. Se intinde foarte usor pe fata, iar particulele nu sunt dure si se topesc incetisor, asa ca nu fac o exfoliere mecanica prea agresiva a pielii.  Gelul are un miros fresh, posibil de la lemongrass-ul din componenta, care persista putin pe piele si imi da o senzatie de prospetime.

Folosire: Conform indicatiilor de pe produs, gelul trebuie folosit dimineata si seara. Se aplica o cantitate mica pe piele umeda (pentru ca se deschid porii mai bine si devine mai util gelul de curatare in profunzime), se maseaza usor si apoi se clateste cu apa calduta. Eu il folosesc doar seara, dupa demachiere, deoarece dimineata folosesc o spuma de curatare de la Boots. Deoarece particulele sunt fine si se topesc, nu ma tem sa il folosesc zilnic. Gelul nu este lipicios, se intinde bine si se curata repede.

Efecte: Imi place mult acest gel de curatare.  Nu pot sa spun nimic legat de punctele negre, sincer nu prea le bag in seama, asa ca nu stiu exact daca acest gel le-a inlaturat si a prevenit aparitia altora. Insa pot spune ca gelul curata foarte bine si in profunzime, fata ramanand fara impuritati si resturi ramase din urma demachierii. Particulele exfoliaza foarte fin, insa indeajuns sa elimine sebuumul de la suprafata si celulele moarte. Pielea ramane mai fina si mai uniforma. Imi place si senzatia de prospetime pe care o am dupa ce folosesc gelul, probabil de la extractul de lemongrass. Tenul se simte mai tonifiat.  Am observat ca nu usuca pielea deloc, ci din contra, parca pielea ramane putin hidratata. De asemenea, nu mi-a produs iritatii, roseata sau alte cosulete.  Si sunt innebunita dupa mirosul lui fresh, il ador pentru ca parca ma revigoreaza. Nu am observat sa se vindece acneea mai rapid dupa utlizarea sa, dar nici nu se lauda ca ar stopa acneea, asa ca nu ma deranjeaza.

All in all, eu zic ca merita incercat si face toti banii. Se gaseste pe internet si cam in toate farmaciile, deci nu e complicat de cumparat. Pretul variaza intre 13 si 16 lei, un pret bun pentru ce efecte are. Vi-l recomand si sper sa va placa. Insa nu garantez ca previne aparitia punctelor negre si a acneei, sau ca le-ar trata. Daca doriti doar o exfoliere fina si curatare, este numai bun.

3 comentarii:

Rutina mea de ingrijire a tenului « Beauty call … spunea...

[...] 2. Curatare+exfoliere cu Gelul exfoliant zilnic Elmiplant Skin Control (review aici) [...]

Anonim spunea...

Se poate folosi zilnic?

Anonim spunea...

Eu l-am folosit o perioada zilnic, doar seara, pentru ca particulele sunt foarte mici si nu foarte foarte abrazive.

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB